کد خبر : 1864209 | 21 دی 1401 ساعت 18:10 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

هت‌تریک مغانلو برای عبور سپاهان از سایپا

سپاهان3 - سایپا 0: شروع مورایس برای کرانچار شدن!

شاگردان ژوزه مورایس گام نخست ماموریت خود برای قهرمانی در جام حذفی بعد از یک دهه را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سپاهان3 - سایپا 0: شروع مورایس برای کرانچار شدن!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان در نخستین بازی خود در چارچوب جام حذفی، سایپای دسته اولی را با سه گل از پیش رو برداشت تا راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.

طلایی‌پوشان سپاهان که در این مسابقه با ترکیبی متشکل از بازیکنان کمتر به کار گرفته شده در طول فصل و بازیکنان کلیدی خود پا به میدان گذاشته بود، خیلی زود در نیمه نخست با گل شهریار مغانلو از شاگردان محمود فکری پیش افتادند.

در هفتمین دقیقه مسابقه بود که حرکت الویس کامسوبا و پاس عرضی این بازیکن به دهانه دروازه با حضور به موقع شهریار مغانلو تبدیل به گل شد تا فشار از روی دوش بازیکنان سپاهان برداشته شود.

در ادامه و به دلیل هوای سرد و چمن ورزشگاه، بازیکنان دو تیم با احتیاط بیشتری بازی را دنبال می کردند اما با این حال باز هم فرصت‌هایی نصیب سپاهان شد اما اختلاف در نیمه اول همان یک گل باقی ماند.

فکری که به نوعی از بازی دادن به تیم اصلی خود به دلیل قرار داشتن در کورس صعود به لیگ برتر اجتناب کرده بود، بدون تغییر تیمش را برای نیمه دوم به زمین فرستاد.

1790507

در این نیمه هم سپاهان خیلی زود به گل رسید و این بار مغانلو با تاثیرگذاری روی ضربه سر محمد قربانی دروازه سایپا را برای دومین بار باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد و خیال مورایس و تیمش از صعود به جمع شانزده تیم پایانی جام حذفی راحت شود.

در ادامه بازی با موقعیت‌سازی‌های طلایی‌پوشان پیش رفت تا اینکه شهریار مغانلو با به ثمر رساندن یک سوپر گل از پشت محوطه جریمه، توپ و تور دروازه سایپا را یکی کند و هت‌تریک خود در این مسابقه را ثبت کند.

1790506

بعد از این گل هر دو سرمربی دست به تغییراتی برای تقویت تیم خود و تا حدودی حفظ نفرات کلیدی تیمشان زدند و بعد از آن مسابقه آرام‌تر دنبال شد تا در نهایت سپاهان با همان سه گل شهریار مغانلو، سایپا را شکست داده و راهی دور یک هشتم نهایی جام حذفی شود تا شروعی محکم برای تکرار قهرمانی ده سال پیش خود در این تورنمنت با کرانچار فقید داشته باشد.

ویدئو: 269649

دیدگاه‌ها