کد خبر : 1864233 | 21 دی 1401 ساعت 19:35 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

رودی فولر جانشین موقت بیرهوف در تیم ملی آلمان

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رودی فولر گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان برای جانشینی اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم ملی آلمان است.

رودی فولر جانشین موقت بیرهوف در تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفای اولیور بیرهوف، مدیر سابق تیم ملی آلمان، متعاقب حذف این تیم از مرحله گروهی جام جهانی قطر پست او تا این لحظه خالی بوده است.

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد فدراسیون فوتبال این کشور به زودی رودی فولر را به عنوان مدیر موقت تیم ملی این کشور منصوب خواهد کرد. فولر در پایان فصل گذشته رسما از فوتبال کناره‌گیری کرد. فولر 62ساله که سابقه بازی در تیم ملی آلمان را دارد بعد از 17 سال فعالیت به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن بازنشسته شد و اعلام کرد دیگر قصد ندارد حتی پست مدیریتی در فوتبال داشته باشد.

1618000

این در حالی است که کمی بعد فولر از سوی فدراسیون فوتبال آلمان در پستی مشاوره‌ای استخدام شد. او عضو کارگروهی است که وظیفه بازسازی ساختار مدیریتی فدراسیون را به عهده دارد. این کارگروه بعد از حذف زودهنگام آلمان از جام جهانی قطر ایجاد شده است.

روزنامه بیلد امروز مدعی شد فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد از فولر به عنوان جاشین اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم ملی استفاده کند. ولی با توجه به اینکه فولر مایل نیست برای مدتی قابل توجه این پست را در اختیار داشته باشد فدراسیون به او اعلام کرده که مدت زمان تصدی‌ او کوتاه خواهد بود.

1790570

شایعات در آلمان حاکی است فدراسیون این کشور فردی بوبیچ، مدیر فعلی باشگاه هرتا برلین، را برای تصدی پست مدیر تیم ملی انتخاب کرده است ولی در حال حاضر عقیده دارد نشستن چهره‌ای با مقبولیت بیشتر مثل رودی فولر در کوتاه‌مدت می‌تواند به نفع فوتبال این کشور باشد و باعث ایجاد اتحاد حول تیم ملی بشود.

دیدگاه‌ها