کد خبر : 1864235 | 21 دی 1401 ساعت 19:40 | 15.7K بازدید | 4 دیدگاه

اولویت ما لیگ برتر است نه جام حذفی

زارع: به این دلیل خیلی ناراحت هستم

سرمربی ملوان اعلام کرد در هفته جاری ۲ الی ۳ بازیکن به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.

زارع: به این دلیل خیلی ناراحت هستم

به گزارش “ورزش سه” مازیار زارع پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان و حذف از جام حذفی به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان به مراتب بازی بهتری نسبت به هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دادند. با توجه به اینکه نفرات زیادی را تغییر دادیم و بعضی از بازیکنان نیاز داشتند که استراحت کنند. بازیکنان جایگزین خوب بودند. دو گل اولی که دریافت کردیم از ضربات ایستگاهی بود و در جریان بازی نبود. هر چند که معتقدم در صحنه گل دوم، قبل از خطا، هند رخ داد اما کاری ندارم. ولی آن چیزی که مهم است از باخت ناراحتیم و باید تلاش بیشتری کنیم.

وی در ادامه گفت: بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشتیم و مطمئنا اولویت لیگ برتر است و کار سختی آنجا داریم. واقعیت این است که اولویت برای ما لیگ برتر است. اما از این باخت ناراحتم چون بازیکنان آکادمی ملوان حضور داشتند و خیلی‌ها از آن‌ها من را امیدوار کردند و آینده فوتبال انزلی و گیلان هستند. مخصوصا محمدرضا بردبار که فوتبال عالی با ۱۹ سال سن انجام داد. همه بازیکنانی که از آکادمی آمده‌اند می‌توانند در ادامه به ما کمک کنند. البته با این شکست، آن‌ها باید بیشتر کار کنند و مطمئنا اولین نفری که جلوی آن‌ها را می‌گیرد خود من هستم.

سرمربی ملوان در خصوص اتلاف وقت توسط نفت مسجدسلیمان گفت: سبک آن‌ها این مدل است. با تمام احترام برای نفتی‌ها اما با این شکل بازی در جام حذفی مخصوصا نمی‌توانند به جایی برسند. امیدوارم مردم مسجدسلیمان به جایی که استحقاق دارند برسند اما با این شکل خیلی بعید است. به هر حال یک شیوه است. ما باید در مورد تیم خودمان صحبت کنیم و برای مسابقه بعد تمرکز داشته باشیم.

زارع در پایان توضیحاتی درباره نقل و انتقالات زمستانی تیمش داد و گفت: قرار است ۲،۳ بازیکن به ما اضافه شوند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و منتظریم ببینیم در هفته جاری چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها