کد خبر : 1864248 | 21 دی 1401 ساعت 21:25 | 48K بازدید | 15 دیدگاه

درآمد هنگفت رئال مادرید و بارسا از سوپرجام اسپانیا

سوپرجام اسپانیا از امشب در عربستان سعودی آغاز می‌شود. چهار تیمی که در این رقابت‌ها حضور دارند درآمد قابل‌توجهی به دست خواهند آورد.

درآمد هنگفت رئال مادرید و بارسا از سوپرجام اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم فوتبال از این کشور از امشب در ریاض، پایتخت عربستان سعودی آغاز می‌شود و بارسلونا و رئال بتیس آغازگر این تورنمنت خواهند بود. این رقابت برای هر چهار تیم حاضر در ریاض درآمد قابل‌توجهی خواهد داشت. امسال بارسلونا، رئال مادرید، والنسیا و رئال بتیس برای فتح سوپرجام به مصاف هم خواهند رفت.

امروز فاش شد که درآمد بارسلونا و رئال مادرید از حضور در سوپرجام 2.8میلیون یورو است، والنسیا 1.7میلیون یورو دریافت کرده و درآمد رئال بتیس تنها 750هزار یورو خواهد بود. این تنها رقمی است که به صرف حضور در تورنمنت به چهار تیم تعلق می‌گیرد.

1790601

اما نایب‌قهرمان تورنمنت 1میلیون یورو به دست آورده و 2میلیون یورو هم به تیم قهرمان پرداخت خواهد شد. یعنی اگر بارسلونا یا رئال مادرید به قهرمانی رسیده و سوپرجام را فتح کنند در مجموع 4.8 میلیون یورو به دست خواهند آورد.

1790602

در دو سال گذشته سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی برگزار شده و این کشور برای راضی کردن باشگاه‌های بزرگ اسپانیایی برای سفر به ریاض و شرکت در تورنمنت از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرده است. روزنامه مارکا مدعی است فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برگزاری این تورنمنت در خاک عربستان از این کشور 40میلیون یورو دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها