کد خبر : 1864258 | 21 دی 1401 ساعت 23:27 | 32.1K بازدید | 45 دیدگاه

بعد از ویارئال نوبت به والنسیا رسید

گلزنی بنزما تحت‌تاثیر ابراز علاقه عربستانی‌ها!

کریم بنزما در دومین بازی متوالی با یک ضربه پنالتی رئال مادرید را به گل رساند.

گلزنی بنزما تحت‌تاثیر ابراز علاقه عربستانی‌ها!

به گزارش "ورزش سه" مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا در کشور عربستان آغاز شده و در اولین مسابقه این جام، رئال مادرید به مصاف والنسیا رفته است.

درحالی‌که این مسابقه در نیمه اول با تساوی بدون گل در جریان بود و شاگردان آنچلوتی موفق به خلق موقعیت ویژه‌ای نشده بودند، کریم بنزما، کاپیتان دوست‌داشتنی رئال مادرید و برنده توپ طلای سال 2022، روی پاس عمقی تماشایی ادر میلیتائو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در شرایطی که انتظار می‌رفت ضربه نهایی را در شرایط تک‌به‌تک به سمت دروازه والنسیا بزند، با هوشمندی از سرعت خود کم کرد تا برخورد مدافع حریف با او، داور مسابقه را برای دمیدن در سوت به نشانه اعلام پنالتی مجاب کند.

کریم که هفته گذشته در لالیگا و مقابل ویارئال هم به راحتی از روی نقطه پنالتی برای تیمش موفق به گلزنی شده بود، با یک ضربه خلاف جهت دروازه مامارداشویلی را باز کرد تا در سومین جام مختلف فصل هم برای کهکشانی‌ها گلزنی کرده باشد.

این درخشش بنزما در ورزشگاه کینگ عبدالله در شرایطی رقم خورد که تماشاگران عربستانی رئال مادرید با در دست گرفتن قطعه‌های طرح گرافیکی عدد شماره 9 با نام بنزما در دستان خود، علاقه خود به این فوق ستاره دنیای فوتبال را نشان دادند.

1790625

دیدگاه‌ها