کد خبر : 1864259 | 21 دی 1401 ساعت 23:38 | 23.6K بازدید | 25 دیدگاه

هیجان زیادی برای بازی در استمفوردبریج دارم

فلیکس: چلسی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است

خرید قرضی چلسی از حضور در این تیم و زندگی در شهر لندن ابراز خوشحالی کرد.

فلیکس: چلسی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی امروز رسما انتقال قرضی ژوائو فلیکس را نهایی کرد تا هافبک سابق اتلتیکو، تا پایان فصل آبی پوش شود. او که امروز با تیم جدیدش تمرین کرد در اولین اظهارات خود پس از نهایی شدن انتقال، از حضور در لندن ابراز خوشحالی کرده و چلسی را باشگاهی بزرگ دانست.

فلیکس گفت: «از حضور در چلسی خیلی خیلی خوشحالم. چلسی یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و امیدوارم که بتوانم آنها را در رسیدن به اهدافی که دارند، یاری کنم.»

1790630

او در مورد احساسش از بازی در ورزشگاه استمفوردبریج گفت: «از این که قرار است اینجا در ورزشگاه استمفوردبریج بازی کنم به‌شدت هیجان زده هستم.»

خرید جدید چلسی که با رسانه این باشگاه گفت‌وگو می‌کرد در مورد ستاره‌های پرتغالی سابق که پیراهن چلسی را به تن کرده‌اند گفت: «از میان بازیکنانی که به یاد می‌آورم، می‌توانم به دکو، ریکاردو کاروالیو، پائولو فریرا و رائول میرلس اشاره کنم. البته در بین بازیکنان چلسی، بازیکنانی چون هازارد، لمپارد و دروگبا که اهل پرتغال نیستند را هم دوست دارم.»

1790629

فلیکس در رابطه با زندگی در شهر لندن گفت: «من شناخت زیادی از شهر لندن ندارم، اما می‌دانم که شهر بزرگ و فوق العاده‌ای است. البته من اینجا هستم تا روی موفقیت تیم تمرکز کنم. یک بار در رستورانی در لندن با ریس جیمز افسانه‌ای ملاقات کردم که خیلی شگفت‌انگیز بود.»

1790628

دیدگاه‌ها