کد خبر : 1864264 | 22 دی 1401 ساعت 01:39 | 34.1K بازدید | 29 دیدگاه

اولین جام فصل از چنگ گواردیولا پرید (عکس)

منچسترسیتی با شکست 2-0 مقابل ساوتهمپتون از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس بازماند.

اولین جام فصل از چنگ گواردیولا پرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در لیگ برتر نزدیک ترین تعقیب کننده آرسنال است، به دنبال رسیدن به نیمه نهایی جام اتحادیه و قرار گرفتن مقابل منچستریونایتد بود اما امشب در خانه ساوتهمپتون با دو گل مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

گواردیولا در این دیدار به چند بازیکن اصلی اش از جمله ارلینگ هالند و کوین دی بروین استراحت داد و تیم میزبان با استفاده از این فرصت، در همان نیمه اول، دو بار به گل رسید.
ابتدا در دقیقه 23 بود که روی یک ارسال از سمت راست توسط لیانکو، این سِکو مارا بود که درون محوطه جریمه سیتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر ضرب تماشایی، دروازه استفان اورتگا را باز کرد.
تنها پنج دقیقه بعد ساوتهمپتون به گل دوم رسید. موسی جنپو که پشت محوطه جریمه سیتی صاحب توپ شده بود، از خروج اورتگا استفاده کرد و با یک ضربه حساب شده و دقیق، توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم گواردیولا دست به چند تعویض زد و دی بروین، کایل واکر و ناتان آکه را به زمین فرستاد و در دقیقه 56 هم ارلینگ هالند جای جک گریلیش را گرفت اما هیچ یک از این تغییرات نتوانست قفل دروازه ساوتهمپتون را باز کند و در نهایت بازی با نتیجه 2-0 به سود میزبان به پایان رسید تا این تیم حریف منچستریونایتد در نیمه نهایی شود.

1790652
1790651

دیدگاه‌ها