کد خبر : 1864280 | 22 دی 1401 ساعت 09:40 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

خیال بایرن راحت شد: سادیو مانه به موقع برمی‌گردد

بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.

خیال بایرن راحت شد: سادیو مانه به موقع برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، خبرها از آلمان نشان می‌دهد سادیو مانه، وینگر مصدوم بایرن مونیخ، اخیرا دویدن را آغاز کرده است. این برای بایرن خبر بسیار خوبی است و آنها را به هر چه زودتر در اختیار داشتن ستاره سنگالی‌شان امیدوار کرده است.

سادیو مانه در روز 8 نوامبر یعنی نزدیک به دو ماه پیش از ناحیه پای راست به شدت آسیب دید و کمی بعد برای برطرف کردن مشکل تاندون پای راست خود زیر تیغ جراحی رفت. پزشکان اعلام کردند این ستاره سنگالی دست‌کم به 10 تا 12 هفته زمان نیاز دارد تا بتواند به میادین برگردد. مانه طبق برنامه در حال بهبود است و حتی بایرن مونیخ می‌گوید سریع‌تر از حد انتظار پیشرفت کرده است. بایرن مونیخ با انتشار تصویری از مانه نوشت:" سادیو مانه سخت تلاش می‌کند تا برگردد".

1790679

بایرن مونیخ در حالی سال جدید میلادی را آغاز کرده که با چندین بازیکن مصدوم روبرو است و نگران است در اختیار نداشتن آنها به تیم ضربه بزند. آنها چند بازیکن مهم خود از جمله سادیو مانه، مانوئل نویر، نصیر مزروعی و لوکاس هرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این در حالی است که روز 14 فوریه باید در مراحل حذفی چمپیونزلیگ در یک بازی بزرگ به مصاف پی‌اس‌جی بروند.

1790680

دیدگاه‌ها