کد خبر : 1864290 | 22 دی 1401 ساعت 10:59 | 15.6K بازدید | 11 دیدگاه

بازتاب پیروزی رئال مادرید: کورتوا بلیت فینال بود

روزنامه‌های ورزشی اسپانیا امروز صفحه اول خود را به صعود رئال مادرید به فینال سوپرجام این کشور اختصاص داده و درخشش تیبو کورتوا را تیتر اول کردند.

بازتاب پیروزی رئال مادرید: کورتوا بلیت فینال بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در اولین مسابقه از سوپرجام اسپانیا که به سیاق چند سال گذشته در عربستان برگزار می‌شود در شهر ریاض به مصاف والنسیا رفت.

شاگردان آنچلوتی در نیمه اول مسابقه صاحب یک پنالتی شدند که توسط کریم بنزما به گل تبدیل شد تا رئال نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان برساند. اما به محض شروع نیمه دوم شاگردان گتوزو اختلاف را جبران کردند و در دقیقه 46 توسط لینو به گل تساوی رسیدند.

بازی در نهایت در پایان 120 دقیقه با همین نتیجه یعنی تساوی 1-1 به پایان رسید تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال به ضربات پنالتی کشیده شود. درحالی که رئالی‌ها هر چهار پنالتی اول خود را به گل تبدیل کردند از دست رفتن پنالتی دوم والنسیا توسط ارای جومرت باعث شد پنالتی پنجم والنسیا برای این تیم حکم ضربه مرگ و زندگی را پیدا کند.

اینجا بود که تیبو کورتوا به ستاره اصلی رئال تبدیل شد و با مهار پنالتی خوزه گایا باعث شد شاگردان آنچلوتی در ضربات پنالتی 4-3 پیروز شده و به فینال صعود کنند.

روزنامه مارکا امروز صفحه اول خود را به پیروزی رئال مادرید اختصاص داده و با عکسی از لحظه مهار پنالتی آخر والنسیا توسط تیبو کورتوا از تیتر "کورتوا تعیین‌کننده بود" استفاده کرد.

1790703

روزنامه آ اس چاپ اسپانیا هم با چاپ تصویری از شادی تیبو کورتوا با دیگر بازیکنان رئال مادرید بعد از صعود به فینال سوپرجام از تیتر "کورتوا، بلیت فینال" استفاده کرد.

1790704

روزنامه الریاضیه چاپ عربستان هم بازی دیشب را که در شهر ریاض برگزار شد در صفحه اول خود پوشش داد و با تیتر "پادشاهان در فینال" به پیروزی رئال مادرید واکنش نشان داد.

1790705

دیدگاه‌ها