کد خبر : 1864291 | 22 دی 1401 ساعت 11:00 | 25.3K بازدید | 9 دیدگاه

سکوت سرمربی عربستان بالاخره شکسته شد

اولین واکنش هروه رنار به هدایت بلژیک

هروه رنار که با پیشنهادات گسترده ای برای تیم های ملی مختلف روبرو شده، نسبت به هدایت بلژیک واکنش نشان داد.

اولین واکنش هروه رنار به هدایت بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار با فدراسیون فوتبال عربستان قرارداد دارد اما ادامه همکاری او و سعودی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. منابع سعودی از احتمال بالای جدایی او خبر می دهند و در این میان نیز اخباری درخصوص احتمال حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ منتشر شد.

روزنامه بلژیکی Het Nieuwsblad چندی پیش با انتشار خبری، مدعی شد که هروه رنار گزینه اول فدراسیون فوتبال این کشور برای جانشینی روبرتو مارتینز است. پس از حذف بلژیک از جام جهانی، مارتینز از این تیم جدا شد و از آن زمان، نام هایی مانند وینسنت کمپانی، تیری آنری و هروه رنار به عنوان گزینه هدایت این تیم معرفی شدند.

حالا سرمربی تیم ملی عربستان با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود، حضور در جمع شیاطین سرخ اروپا را به طور کلی تکذیب کرد. هروه رنار در این توییت نوشت: اخباری که حاکی از ارائه پیشنهاد به من برای سرمربیگری تیم ملی بلژیک است، کاملا کذب است.

1784652

پس از پایان جام جهانی و عملکرد قابل قبول عربستان که با پیروزی برابر آرژانتین نیز همراه بود، رسانه ها از هروه رنار به عنوان گزینه هدایت تیم های ملی متعددی نام بردند و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه این سرمربی به عنوان یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران و جانشین کارلوس کی روش نیز مطرح شده، به گوش می رسید.

با وجود توییت رنار، اما ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال عربستان نامشخص است و باید دید در هفته های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها