کد خبر : 1864293 | 22 دی 1401 ساعت 11:15 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

ورود شماره ۸ سبزها برای صعود(عکس)

هافبک آلومینیوم در حضور تعویضی مقابل آریو اسلام‌شهر گل برتری و صعود تیمش را به ثمر رساند.

ورود شماره ۸ سبزها برای صعود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی نخستین مسابقه‌اش در جام حذفی را آغاز کرد که سید مهدی رحمتی به نفراتی مثل محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی استراحت داده و بازیکنانی همچون علیرضا نقی‌زاده را روی نیمکت گذاشته بود، اما شرایط مسابقه طوری رقم خورد که این بازیکن به زمین آمد و توانست گل صعودشان را بزند.

نقی‌زاده که یکی از مهره‌های ثابت رحمتی در این فصل بوده و در جریان برتری آلومینیوم مقابل مس کرمان موفق به گلزنی شده بود، پس از شروع مجدد لیگ برتر در دو دیدار پیاپی برابر نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت حضور نداشت، اما در مسابقه جام حذفی به زمین برگشت و نمایش موثری داشت.

شماره هشت آلومینیوم که در نیمه دوم دیدار مقابل آریو اسلام‌شهر به‌عنوان یار جانشین به ترکیب آلومینیوم اضافه شد، در وقت‌های اضافه توانست گل سوم تیمش را روی یک توپ ریباند شده، با شوت زمینی به گوشه دروازه، به ثمر رساند و منجر به صعود اراکی‌ها به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی شود.

1790709

آلومینیوم اراک چهار روز دیگر یک مسابقه معوقه در لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان دارد که رحمتی امیدوار است با آمادگی مصدومان ازجمله نقی‌زاده بتواند همه مهره‌های خود را دراختیار داشته باشد و بتوانند نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها