کد خبر : 1864330 | 22 دی 1401 ساعت 14:28 | 15.2K بازدید | 12 دیدگاه

تیبو کورتوا:

برایم مهم نیست به بارسا برخورد کنیم یا بتیس

تیبو کورتوا شب گذشته منجی رئال مادرید در بازی برابر والنسیا بود و با مهار یک پنالتی کمک کرد رئال به فینال سوپرجام برسد. برای او مهم نیست در فینال به چه تیمی برخورد کنند.

برایم مهم نیست به بارسا برخورد کنیم یا بتیس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی برابر والنسیا در ضربات پنالتی راهی فینال سوپرجام اسپانیا شد و باید یکشنبه برابر برنده دیدار بتیس و بارسلونا قرار بگیرد. بازی پس از 120 دقیقه تلاش 1-1 مساوی شد و در ضربات پنالتی تیبو کورتوا یک ضربه را مهار کرد و یک پنالتی هم توسط بازیکن والنسیا به آسمان زده شد. کورتوا در جریان بازی نیز چند مهار موفق داشت.

1790780

گلر بلژیکی در پایان بازی گفت:«در مورد پنالتی ها کمی مطالعه کرده بودم و می دانستم بازیکنان والنسیا چطور پنالتی می زنند. در مورد آن بازیکنی که پنالتی را به بیرون زد می دانستم ضربه اش را همیشه محکم و به سمت راست می زند. گایا هم در بازی برابر بتیس پنالتی اش را وسط زد و گل شد ولی برابر سویا به چپ زده بود خراب کرد. می دانستم او یا به چپ می زند یا وسط و خوشبختانه توپ را مهار کردم.»

1790781

کورتوا ادامه داد:«نیمه اول برابر بود ولی در نیمه دوم تیم بهتر بودیم و در دو وقت اضافه نیز هر دو تیم شانس گلزنی داشتند. در بهترین فرم خودمان نبودیم ولی رفته رفته بهتر خواهیم شد. متاسفانه سه مصدوم دادیم که امیدوارم به فینال برسند.»

حریف فینال:«قطعا بازی دشواری خواهد شد و صاقانه بگویم که برایم مهم نیست بتیس حریف ما شود یا بارسلونا.»

دیدگاه‌ها