کد خبر : 1864343 | 22 دی 1401 ساعت 15:38 | 22.5K بازدید | 9 دیدگاه

ارسلان و فرصت‌هایی که ناباورانه سوختند! (عکس)

ارسلان مطهری در همان 25 دقیقه ابتدایی دیدار برابر تراکتور، دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد.

ارسلان و فرصت‌هایی که ناباورانه سوختند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری در نیمه اول دیدار با تراکتور می توانست دروازه حریف را باز کند اما مهاجم آبی پوشان به شکل عجیبی، دو فرصت بسیار خوب را در دهانه دروازه از دست داد.

در همان شروع دیدار بود که پاس محمدرضا اخباری به ریکاردو آلوز رسید و بهترین پاسور لیگ در پاس رو به عقب برای سنگربان تیمش، مرتکب اشتباه بزرگی شد.

مطهری با تیزهوشی، توپ را برداشت و با اخباری تک به تک شد اما مطهری که قصد داشت سنگربان حریف را از پیش رو بردارد، در این امر ناکام بود تا یک موقعیت فوق العاده برای آبی ها از دست برود.

فرصت بزرگ بعدی که تک مهاجم آبی ها آن را از دست داد، ایده آل تر از بخت گلزنی قبلی بود. حرکت خوب یامگا از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه، برابر مطهری قرار گرفت که فقط یک دروازه خالی و اخباری که در مرکز آن نبود را مقابلش داشت.

1790801

مطهری که قصد داشت با شوتی تک ضرب دروازه تراکتور را باز کند، توپ روی پایش جفت و جور نشد و ضربه مطهری به بدترین شکل ممکن و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت نیز به شکل ناباورانه ای برای استقلال از دست برود.

مطهری که در تبریز نیمکت نشین بود و از دقیقه 25 به جای محبی به زمین مسابقه رفت، دو بخت مسلم گلزنی را از دست داد تا بازی همچنان و تا دقیقه 35 بدون گل و مساوی دنبال شود.

1790803

دیدگاه‌ها