کد خبر : 1864351 | 22 دی 1401 ساعت 16:30 | 12.1K بازدید | 10 دیدگاه

اینجا همه چیز تغییر کرده

پاتر: هدایت چلسی سخت‌ترین کار دنیاست

گراهام پاتر، مربی چلسی، معتقد است به دلایل مختلف، در حال حاضر مربیگری چلسی سخت‌ترین کار دنیاست.

پاتر: هدایت چلسی سخت‌ترین کار دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شرایط خوبی در فصل جاری ندارد. آبی ها با گراهام پاتر در لیگ برتر دهم هستند و به تازگی و پس از شکست برابر سیتی، از جام حذفی نیز کنار رفتند. چلسی امشب در لیگ برتر میهمان فولام است.

1789538

پاتر معتقد است هدایت چلسی سخت‌ترین کار دنیاست:«من برای مالک قبلی چلسی احترام زیادی قائلم. چلسی با مالک قبلی فاتح عناوین زیادی شد ولی باید قبول کرد که چلسی حالا مالکی جدید دارد و همه چیز به سرعت تغییر کرده است. خیلی چیزها از دست رفته و من باید تیمی جدید را بسازم ولی در عین حال این تیم چلسی است و باید با انتظارات بالای هواداران نیز کنار آمد. معتقدم در حال حاضر مربیگری چلسی احتمالا سخت‌ترین کار دنیاست چون هم مالک باشگاه عوض شده و تغییرات زیادی در تیم صورت گرفته و هم از سوی دیگر هواداران انتظار قهرمانی دارند.»

1790628

پاتر در مورد ژوائو فلیکس، خرید جدید چلسی، که تا پایان فصل قرضی برای این باشگاه بازی خواهد کرد، گفت:«ژوائو فلیکس بازیکن با کیفیتی است و می تواند در محوطه جریمه حریف سرنوشت‌ساز باشد. ژوائو باعث بهتر شدن بازی هم تیمی هایش می شود و در عین جوانی بسیار باتجربه است. او با تیم تمرین کرده و در مورد اینکه برابر فولام بازی خواهد کرد، تصمیم خواهم گرفت. شاید مصدومیت ها باعث شد به فکر جذب او بیفتیم ولی او تحت هر شرایطی یک خرید خوب و بازیکنی فوق العاده است. او از لحاظ بدنی فرم خوبی دارد ولی برای وفق پیدا کردن با تیم به زمان نیاز خواهد داشت، ضمن اینکه باید مجوز بازی او را نیز بگیریم.»

دیدگاه‌ها