کد خبر : 1864369 | 22 دی 1401 ساعت 18:25 | 38.2K بازدید | 11 دیدگاه

گلر بلژیکی حاضر به عذرخواهی نشد

حذف پلاک افتخار کورتوا از ورزشگاه متروپولیتانو

تیبو کورتوا حاضر به عذرخواهی از هواداران اتلتیکو مادرید نیست و به همین دلیل پلاک او از ورزشگاه متروپولیتانو حذف خواهد شد.

حذف پلاک افتخار کورتوا از ورزشگاه متروپولیتانو

به گزارش "ورزش سه"، هفت ماه پیش پلاک افتخار تیبو کورتوا در محوطه بیرونی ورزشگاه متروپولیتانوی اتلتیکومادرید از سوی گروهی از هواداران این تیم تخریب شد.

1790879

این اتفاق دو روز پس از قهرمانی کورتوا به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد که در حاشیه آن، سنگربان بلژیکی طعنه‌ای به تیم سابقش زد و گفت احساس می‌کند که اکنون در سمت درست تاریخ قرار دارد. اشاره او به باختش با اتلتیکومادرید به رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 در شهر لیسبون پرتغال بود. به همین دلیل هم اتلتیکویی‌ها از او کینه به دل گرفتند. پلاکی جدید توسط باشگاه جایگزین شد اما کمیته هواداران باشگاه اتلتیکومادرید اخیرا از کورتوا خواسته بود تا رسما از باشگاه و هواداران عذرخواهی کند و در غیر این صورت پلاک افتخار او برداشته خواهد شد.

1788732

طبق ادعای آاس، کورتوا در پاسخ نوشته است که برای اتلتیکو احترام قائل است و سال های حضورش در این باشگاه را از یاد نخواهد برد ولی هرگز حاضر به عذرخواهی نیست چرا که در سال های اخیر همواره در متروپولیتانو به او توهین شده است. به این ترتیب و به زودی پلاک افتخار کورتوا از متروپولیتانو حذف خواهد شد.

دیدگاه‌ها