کد خبر : 1864392 | 22 دی 1401 ساعت 19:47 | 20.1K بازدید | 19 دیدگاه

تکرار دوم پنالتی یامگا درست نبود

مهدی‌پور: نمایش استقلال قابل ستایش است

مهدی مهدی‌پور می‌گوید در سه فصل اخیر تنها شش بازی را با حضور هواداران داشته است.

مهدی‌پور: نمایش استقلال قابل ستایش است

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تیم استقلال طولانی‌ترین مصاحبه امروز میکسدزون ورزشگاه آزادی را انجام داد و در گفتگو با خبرنگاران به سوالات آنها جوابهای مفصلی را ارائه کرد و گفت که تیم استقلال با نمایش خوب، موفق شد تراکتور را شکست دهد.

* پیروزی مقابل تراکتور؟
امروز تیممان به نظرم شرایطش خوب بود. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و نیمه اول 3-4 موقعیت خوب داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. خودمان بازی را سخت کردیم اما توانستیم به چیزی که استحقاقش را داشتیم برسیم.

* اعتراض تراکتوری‌ها؟
من الان صحنه‌ها را کامل دیدم و به نظرم تصمیم آقای ناظمی در تکرار اول پنالتی درست بود. اما در صحنه دوم، محبی هنوز داخل محوطه نبود. من صحنه را کامل دیدم و خداراشکر کوین [یامگا] هم ضربات نهایی را خوب زد.

* از دست دادن فرصت‌ها؟
به هر حال یک مقداری شرایط سخت شده بود برای ما و فشار تیممان را اذیت می‌کرد. اما فوتبالی که امروز ارائه کردیم، فوتبال قابل ستایشی بود. خودمان شرایط را برای خودمان سخت کردیم.

* در مورد اظهارات آقای حجت نظری که گفتند بازیکنان اگر هزار تومانشان را نگیرند، تمرین نمی‌کنند؟
آقای...؟

* عضو هیئت مدیره باشگاه.
چه بگویم آخر... خود شما به هر حال اگر حقوقت را ندهند، نمی‌آیی سرکار، مگر می‌آیی؟ شرایط استقلال همیشه مشخص بوده و پرداختی‌ها به موقع نبوده اما بازیکنان همیشه غیرت گذاشتند. الان نیم فصل است و ما 30-35% گرفتیم و باشگاه در پرداختی عقب است اما بچه‌ها با غیرت کارشان را می‌کنند. مسائل مالی مهم است اما نه اینقدر که مشکل خاصی به وجود بیاورد. وقتی صدای بازیکنان در می‌آید، یعنی زمانی است که کارد به استخوان رسیده است. یک مدت همه با بی پولی کنار می‌آیند اما وقتی در امورات اولیه زندگی هم مشکل به وجود می‌آید، صدای همه در می‌آید.

* چه کسی برای جدایی به باشگاه نوتیف داد؟
از خود آقای فتح الله زاده بپرسید من اطلاع ندارم.

* غیبت هواداران در ورزشگاه؟
هواداران خیلی تاثیر دارند. من سه سال است استقلال‌ام. هوادار یار دوازدهم ماست. نمی‌توانیم هوادارمان را کنار خودمان داشته باشیم و بدون آنها جو بازی مثل بازی دوستانه است.

دیدگاه‌ها