کد خبر : 1864400 | 22 دی 1401 ساعت 21:23 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی گل زد، شجاع و کنعانی بردند

السیلیه علی‌رغم گلزنی مهاجم ایرانی خود مقابل الاهلی شکست خورد.

محمدی گل زد، شجاع و کنعانی بردند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نُهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه با بهره‌مندی از مهرداد محمدی در ترکیب و خط حمله‌اش داشت، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در شرایطی در ورزشگاه حمد بن خلیفه مقابل الاهلی قرار گرفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی این تیم بودند.

یاران کنعانی و شجاع که طی هفته گذشته لیگ ستارگان قطر نمایش ضعیفی داشتند و طی چهار مسابقه پیاپی سه تساوی و یک شکست در کارنامه‌شان به ثبت رسیده بود، در دقایق ۳۷ و ۶۴ روی اشتباه‌های پیاپی در خط دفاعی السیلیه توسط عمر سیکو و سفیان هنی به دو گل دست پیدا کردند و پیش افتادند.

مهرداد محمدی که نخستین گل خود با پیراهن السیلیه را در رقابت‌های جام اوریدو به ثمر رسانده و به دنبال گلزنی در لیگ ستارگان همراه این تیم بود، توانست با گرفتن پنالتی، این کار را مقابل یاران شجاع و کنعانی انجام دهد.

1790916

مهاجم ایرانی السیلیه در دومین دقیقه وقت‌های تلف‌شده این مسابقه با تکل مدافع تعویضی الاهلی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهرداد محمدی با فریب گلر حریف و شوت زمینی به سمت راست خود تک‌گل تیمش را بزند.

السیلیه با وجود درخشش و گلزنی مهرداد محمدی، در نهایت این مسابقه خانگی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد تا چهار امتیازی بماند و در قعر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و یاران شجاع و کنعانی هم با این برد ۱۳ امتیازی شدند و موقتا به رتبه چهارم صعود کردند.

دیدگاه‌ها