کد خبر : 1864419 | 23 دی 1401 ساعت 01:47 | 33.4K بازدید | 21 دیدگاه

او امشب بلیت فینال آبی‌اناری‌ها بود

صعود بارسا به فینال با دستان تراشتگن (عکس)

دروازه‌بان آلمانی بارسلونا ستاره ضیافت‌های پنالتی دومین نیمه نهایی سوپر جام فوتبال اسپانیا بود.

صعود بارسا به فینال با دستان تراشتگن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های بارسلونا و بتیس در پایان 120 دقیقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا سرنوشت دومین پای فینال سوپر جام فوتبال اسپانیا نیز با ضربات پنالتی تعیین شود؛ جایی که مثل شب گذشته، پای یک دروازه‌بان در میان بود.

مارک آندره تراشتگن یک بار در نیمه دوم وقت‌های قانونی و یک بار در نیمه دوم وقت‌های اضافه دروازه خود را باز شده دید. او در ضربات پنالتی هم شروع خوبی نداشت و بتیسی‌ها دو ضربه اول خود را گل کردند.

در شرایطی که بارسا هم دو پنالتی اول خود را مثل بتیس گل کرده بود، اولین پنالتی خراب‌شده از راه رسید. این پنالتی را خوانمی زد و تراشتگن با یک تشخیص درست آن را مهار کرد. بعد از گل شدن پنالتی بارسا، کار برای بتیس سخت شد، چرا که اگر این تیم چهارمین پنالتی خود را از دست می‌داد، فاصله‌ای تا شکست نداشت.

ویلیام کاروالیو پشت ضربه چهارم بتیس ایستاد؛ اما او هم مثل خوانمی مغلوب گلر آلمانی حریف شد و پنالتی خود را از دست داد. با گل شدن پنالتی چهارم بارسا توسط پدری، پیروزی این تیم مسجل شد تا شاهد صعود آبی‌اناری‌ها به فینال با درخشش تراشتگن باشیم. این اتفاق در شرایطی رخ داد که شب گذشته کورتووا بابت مهار یک پنالتی والنسیا که منجر به برد رئال شد، مورد تمجید رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته و بلیت فینال کهکشانی‌ها نام گرفته بود.

1790976
1790978
1790979

دیدگاه‌ها