کد خبر : 1864436 | 23 دی 1401 ساعت 10:17 | 53.6K بازدید | 8 دیدگاه

خواستند مسخره کنند، خودشان سوژه شدند!

گاف بزرگ توئیتر فولام بعد از اخراج فلیکس (عکس)

توئیتر باشگاه فولام در واکنش طنز به اخراج فلیکس مرتکب اشتباه فاحشی شد.

گاف بزرگ توئیتر فولام بعد از اخراج فلیکس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس، ملی‌پوش پرتغالی تیم چلسی که این هفته به صورت قرضی از اتلتیکو راهی این تیم شد، در نیمه دوم اولین بازی خود برای آبی‌ها به خاطر یک تکل خشن روی پای بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد.
این اخراج، بدترین شروع ممکن را برای خرید زمستانی چلسی رقم زد و ژوائو فلیکس را به سوژه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرد. توئیتر رسمی باشگاه فولام نیز واکنش سریعی به این اخراج داشت و هشتگ خداحافظ ژوائو را به زبان اسپانیایی توئیت کرد؛ همین دستپاچگی خود دستمایه طنزی دیگر شد.

1790963

این توئیت جنجالی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد و خیلی‌ها آن را دوست داشتند و عده‌ای نیز بابت انتشارش از توئیتر فولام انتقاد کردند؛ البته این توئیت مدتی بعد از انتشار، حذف شد چرا که ادمین صفحه فولام دقت را فدای طنز کرده و حواسش نبود که ستاره جدید چلسی اهل پرتغال است نه اسپانیا!

در توئیت باشگاه فولام از کلمه adios که در زبان اسپانیایی به معنای خداحافظی است، استفاده شده بود. بازی کردن فلیکس در اتلتیکو مادرید اسپانیا دلیل این گاف فولامی‌ها بود که با وجود حذف سریع آن از توئیتر، توسط خیلی‌ها دیده و مورد تمسخر قرار گرفت.

1791019

دیدگاه‌ها