کد خبر : 1864447 | 23 دی 1401 ساعت 11:56 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

اُ سالیوان: اگر پیروز می‌شدم مضحک بود!

مرد شماره یک اسنوکر جهان پس از حذف از رقابت‌های مسترز می‌گوید که لایق پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی نبوده است.

اُ سالیوان: اگر پیروز می‌شدم مضحک بود!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اسنوکر مسترز، مارک ویلیامز توانست اُسالیوان را با نتیجه ۶ بر ۵ شکست دهد. در این بازی ویلیامز موفق شد به بازی برگردد تا اُ سالیوان بازی برده را با باخت عوض کند. 

اُ سالیوان در این مسابقه موفق شد ۳ بر صفر جلو بیفتد، اما ویلیامز توانست در یک بازی دراماتیک به بازی برگردد و پیروز این دیدار شود.

مارک ویلیامز پس از این پیروزی ارزشمند به یورواسپورت گفت: «رونی اُ سالیوان در جریان مرحله یک چهارم نهایی بی‌عیب‌ونقص بود. من سه فریم عقب افتادم و این نشان می‌داد که حریف بی‌عیب‌ونقص است.»

ویلیامز اضافه کرد: «اُ سالیوان فوق‌العاده بازی کرد، اما من خوب برگشتم و او را تحت فشار قرار دادم تا اُ سالیوان شروع به از دست دادن امتیازات کند.»

همچنین اُ سالیوان پس از این شکست گفت: «من مستحق پیروزی در مسابقه نبودم چرا که من به اندازه کافی خوب بازی نکردم. ویلیامز بهتر امتیاز کسب کرد و برای همین برنده بازی شد. شروع خوبی داشتم اما وقتی توپ را به ثمر نمی‌رسانی نباید در این سطح برنده شوی.»

اُ سالیوان ادامه داد: «خدایان اسنوکر کار درستی انجام دادند، حریفم مستحق برد بود. ویلیامز شایسته پیروزی بود و من خوشحال بودم که با این بازیکن مبارزه کردم. خدایان اسنوکر امروز کار درست را انجام دادند. اگر حریفم را می‌بردم، مضحک بود!»

دیدگاه‌ها