کد خبر : 1864451 | 23 دی 1401 ساعت 12:02 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن دنیا و ثبت یک آمار فاجعه‌بار

اروین انگاپت در جریان شکست اخیر مودنا در کاپ اروپا یک عملکرد بسیار بد را از خود به نمایش گذاشت.

بهترین بازیکن دنیا و ثبت یک آمار فاجعه‌بار

به گزارش "ورزش سه"، اغراق نیست اگر بگوییم که اروین انگاپت در یکی دو سال اخیر بهترین بازیکن دنیای والیبال بوده است. این بازیکن در ترکیب تیم ملی فرانسه به اکثر افتخارات ممکن دست یافت که قطعاً مهم‌ترین آنها قهرمانی با این تیم در رقابت‌های المپیک توکیو بود.

از طرفی انگاپت در اکثر تورنومنت‌های اخیر یا باارزش‌ترین بازیکن مسابقات معرفی شد یا حداقل یکی از بهترین‌ها بود، بنابراین می‌توان او را در حال حاضر کامل‌ترین بازیکن دنیای والیبال دانست.

با وجود موفقیت‌های زیاد با تیم ملی فرانسه انگاپت در تیم باشگاهی خود نتوانسته این موضوع را تکرار کند. او فصل گذشته با مودنا از رسیدن به فینال رقابت‌های سری‌آ بازماند و همین موضوع باعث شد که شاگردان آندره‌آ جیانی در این فصل به جای لیگ قهرمانان در کاپ اروپا به میدان بروند.

با این حال مودنا در کاپ اروپا نیز یک شکست عجیب و غریب و باورنکردنی را متحمل شد. جایی که آن‌ها دیروز با نتیجه 3-2 مقابل تیم نه چندان شناخته شده لونبرگ شکست خوردند تا در آستانه حذف از کاپ اروپا قرار بگیرند، هر چند که یک بازی برگشت هم باقی مانده و مودنا می‌تواند در آن مسابقه همه چیز را تغییر دهد.

در این دیدار که با شکست مودنا همراه شد اروین انگاپت یکی از بدترین‌های میدان بود و با ثبت 24درصد دریافت موفق یک آمار فاجعه‌بار را از خود به ثبت رساند تا نشان دهد که حداقل در این روزها در بهترین فرم خود به سر نمی‌برد.

دیدگاه‌ها