کد خبر : 1864458 | 23 دی 1401 ساعت 12:41 | 21.7K بازدید | 5 دیدگاه

فرار از کابوس جریمه

پرسپولیس مطالبات بوژیدار را پرداخت کرد

باشگاه پرسپولیس قسط اول مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کرد.

پرسپولیس مطالبات بوژیدار را پرداخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس 72 ساعت زودتر از موعد مقرر موفق شد مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کند و از کابوس جریمه در پرونده گلر کروات جان سالم به در ببرد.

روز گذشته 250هزار یورو از دستمزد باقی‌مانده دروازه‌بان دوم پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ پرداخت شد و به حساب رادوشوویچ نیز نشست. باشگاه پرسپولیس باتوجه به ریسک عملیات بانکی به دلیل تحریم، زودتر اقدام به پرداخت کرد اما در این خصوص مشکلی به وجود نیامد و پول به دست بوژیدار رسید.

پرسپولیس از طریق یک صرافی در لندن توانست 250هزار یورو را منتقل کند و درحالی‌که این عملیات دشواری به نظر می‌رسید اما در موعد مقرر پول در حساب گلر کروات نشست و به نظر می‌رسد در مطالبات بعدی هم پرسپولیس همین مسیر را طی کند. این در شرایطی است که قرمزها ابتدا امیدوار بودند از طریق مطالبات در فیفا بتوانند این مطالبات را پرداخت کنند، اما فیفا موافقت نکرد.

باشگاه پرسپولیس دو ماه بعد باید 200هزار به رادوشوویچ پرداخت کند و به فاصله دو ماه اقساط بعدی نیز فرا خواهند رسید.

در صورت دیرکرد، باشگاه پرسپولیس 200هزار یورو جریمه خواهد شد تا مجموع مطالبات از 850هزار یورو به بیش از یک‌میلیون دلار افزایش یابد.

این در حالی است که رادوشوویچ 866هزار یورو از پرسپولیس حکم داشت که با پنج‌درصد سود سالیانه بابت دیرکرد به 900هزار یورو رسیده بود، اما او بخشی از مطالبات خود را بخشید و بر سر پرداخت اقساطی هم توافق کرد تا پرسپولیس فرصت مطلوبی برای عبور از این پرونده داشته باشد.

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگوی کوتاه با "ورزش سه" پرداخت قسط اول قراردادش را تایید کرد.

دیدگاه‌ها