کد خبر : 1864475 | 23 دی 1401 ساعت 14:30 | 39K بازدید | 12 دیدگاه

فریاد خشم بر سر بازیکنان بارسا

عصبانی و غیرقابل‌کنترل، ژاوی را این‌طور ندیده بودیم

بارسلونا شب گذشته برابر بتیس مثل تمام بازی‌های اخیر خود دو چهره متفاوت داشت. تکرار این اتفاق باعث عصبانیت شدید ژاوی شد.

عصبانی و غیرقابل‌کنترل، ژاوی را این‌طور ندیده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا که در کشور عربستان برگزار می‌شود، بارسلونا و رئال بتیس در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم رفتند، که این بازی پس از تساوی 2-2 در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 به سود بارسلونا خاتمه یافت تا این تیم پس از رئال مادرید دومین فینالیست رقابت‌ها شود.

1791095

در این بازی ابتدا بارسلونا با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 40 از حریف خود پیش افتاد، اما نبیل فکیر در دقیقه 77 گل تساوی را برای بتیس به ثمر رساند. با این نتیجه بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و در آنجا هم باز این بارسلونا بود که زودتر به گل رسید و این بار آنسو فاتی در دقیقه 93 گلزنی کرد. با این حال حریف سرسخت آندلسی با گلزنی لورن در دقیقه 101 دوباره کار را به تساوی کشاند. بتیس در دقیقه 118 آندرس گواردادو را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد، اما تا پایان دوام آورد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در پنالتی‌ها درحالی‌که هر چهار پنالتی‌زن بارسلونا به ترتیب لواندوفسکی، فرانک کسیه، آنسو فاتی و پدری ضربات خود را به گل تبدیل کردند، در تیم بتیس پس از گلزنی ویلیان ژوزه و لورن، خوانمی و ویلیام کاروالیو ضرباتشان را به هدر دادند.

1791094

بارسلونا در این بازی هم دو چهره متفاوت داشت. اتفاقی که در دوره ژاوی تبدیل به معضلی نگران‌کننده شده است. بارسلونا بازی‌ها را فوق‌العاده خوب شروع می‌کند و معمولا هم زودتر از حریف به گل می‌رسد، اما پس از زدن گل، تیم عطش و انگیزه خود را از دست می‌دهد و حریف اجازه خودنمایی پیدا می‌کند. بارسا در بازی برابر بتیس هم نیم ساعت تیم کاملا برتر زمین بود و تا لحظه گل لواندوفسکی هم مالکیت کامل توپ و میدان را داشت، اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و بتیس بود که بیشتر از بارسا شانس گلزنی داشت. بارسا در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای هم نتوانست برتر از بتیس کار کند. هر چند در شروع وقت اضافه نخست بارسا با گل فاتی پیش افتاد، اما در مجموع بتیس را باید تیم تقریبا بهتر هر دو وقت اضافه دانست.

1791092

نمایش ضعیف بارسا در وقت اضافه اول خشم شدید ژاوی را به همراه داشت. او در کنار زمین بازیکنانش را جمع کرد و درحالی‌که دوربین‌ها نیز حضور داشتند، بازیکنان را به باد انتقاد گرفت.

ژاوی در شروع صحبت‌هایش گفت: «همه ایستاده‌ایم و حریف را تماشا می‌کنیم؛ همه!«

ژاوی سپس توهینی عجیب به بازیکنان کرد و ادامه داد: «این یک بازی فینال است و پای یک جام در میان است. خدای من، این چه بازی‌ای است؟ چرا همه ایستاده‌ایم و هیچکس حرکت نمی‌کند؟»

ژاوی که همچنان عصبانی بود و فریاد می‌زد در پایان گفت: «به پیش بچه‌ها. به پیش.»

1791096

البته در نیمه دوم وقت اضافه هم اتفاق خاصی رخ نداد و بارسلونا نتوانست گل برتری را بزند تا کار به ضربات پنالتی بکشد و در آنجا هم به لطف درخشش تراشتگن توانست راهی فینال شود. اکنون باید دید بارسلونای ژاوی در فینال و برابر رئال چه خواهد کرد و آیا باز هم دو چهره متفاوت از آبی‌اناری‌ها در جریان بازی شاهد خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها