کد خبر : 1864477 | 23 دی 1401 ساعت 14:45 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

باید مستقیما به پنالتی‌ها می‌رفتیم

120 دقیقه بازی در سوپرجام بی‌معناست

مانوئل پیگرینی، مربی رئال بتیس، معتقد است که در سوپرجام و در صورت مساوی شدن بازی در 90 دقیقه قانونی، کار باید به ضربات پنالتی کشیده شود.

120 دقیقه بازی در سوپرجام بی‌معناست

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس شب گذشته علی‌رغم ارائه یک بازی خوب برابر بارسا و درحالی‌که دو بار بازی باخته را مساوی کرد، در ضربات پنالتی شکست خورد و نتوانست به فینال سوپرجام اسپانیا برسد. بتیس قهرمان فصل گذشته کوپادل‌ری بود و برابر بارسا که در لالیگا دوم شده بود به میدان رفت و در نهایت مغلوب شد.

1791095

مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، معتقد است بازی پس از 90 دقیقه وقت قانونی باید به ضربات پنالتی می‌رفت. او در این رابطه گفت: «از نمایش تیمم راضی هستم و بازی کاملی انجام دادیم. به غیر از 25 دقیقه ابتدایی که بارسا کاملا بهتر بود و البته شانس گلزنی خاصی هم در آن دقایق نداشت، ما تیم بهتر بودیم. معتقدم دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای بیهوده و بی‌معنا بود. بازی پس از اتمام 90 دقیقه مستقیما باید به ضربات پنالتی می‌رفت و همه‌چیز بیش از حد طولانی شد. بازیکنان هر دو تیم نیز خسته شدند.»

پیگرینی ادامه داد :«ما نمایشی شجاعانه و عالی داشتیم. در 15 دقیقه پایانی نیمه اول کنترل بازی را در دست گرفتیم و برخلاف روند بازی گل خوردیم. در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم و شانس‌های زیادی را از دست دادیم. دو بار بازی باخته را مساوی کردیم و نمی‌توانم از بازیکنانم ناراضی باشم.»

دیدگاه‌ها