کد خبر : 1864482 | 23 دی 1401 ساعت 14:59 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

نیم‌فصل دوم جای هیچ اشتباهی نیست؛

تهامی: اگر گل نمی‌زدم، بی‌انصافی بود!

علی تهامی می‌گوید پیروزی مس کرمان برابر صنعت نفت آبادان، استارت روند خوب این تیم برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر بوده است.

تهامی: اگر گل نمی‌زدم، بی‌انصافی بود!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان صنعت نفت آبادان بود و موفق شد با دو گل از سد حریف خود بگذرد. علی تهامی، زننده گل دوم مس در این مسابقه، درباره این پیروزی به خبرنگار ما گفت: «با توجه به اینکه چند هفته بود نتایج خوبی نگرفته بودیم و جام حذفی، شروع نیم‌فصل دوم محسوب می‌شد، برای برد وارد زمین شده بودیم تا با روحیه خوبی بازی‌های برگشت را آغاز کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.»

او با اشاره به عملکرد خوب حریف در این دیدار بیان کرد: «ما هفته دهم با نفت آبادان بازی کرده بودیم؛ اما این تیم نسبت به آن هفته تغییر زیادی کرده بود؛ آن‌ها بهتر پاس می‌دادند و پرس می‌کردند و مشخص بود که سرمربی جدیدشان، تحولی را در تیم‌شان ایجاد کرده است و احتمالا در نیم‌فصل دوم جزء تیم‌های خوب لیگ باشند. ما بازی راحتی مقابل این تیم نداشتیم؛ اما با تلاش بازیکنان و کادرفنی، توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.»

تهامی درخصوص گلی که در این دیدار وارد دروازه حریف کرد تا خیال تیمش را راحت کند، گفت: «این گل حاصل تلاش همه تیم بود و کوچک‌ترین کاری که من می‌توانستم انجام بدهم، گلزنی بود. بچه‌ها یک کار تیمی خوب انجام دادند و یک سانتر عالی هم ارسال شد که توپ روی سر بود و اگر گل نمی‌کردم، بی‌انصافی بود. امیدوارم این روند در نیم‌فصل دوم هم ادامه داشته باشد و از هر طریقی، بتوانم به تیم کمک کنم. گلزنی من یا سایر بازیکنان به تنهایی اهمیتی ندارد و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و در نیم‌فصل دوم موفق باشد.»

مدافع مس درباره نگاه این تیم به رقابت‌های جام حذفی توضیح داد: «شعار ما از سال قبل این بود که بازی به بازی پیش برویم. هیچ تیمی از برد بدش نمی‌آید و ما هم در همه مسابقات، چه در جام حذفی و چه در لیگ، برای پیروزی و با فکر و اندیشه برد وارد زمین می‌شویم. ما یک تیم جوان داریم و به‌دنبال اثبات خودمان هستیم تا به همه بگوییم از بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند، چیزی کم نداریم.»

1791106

وی در مورد مشکلات مالی مس کرمان عنوان کرد: «مدیرعامل قول داده‌اند که در این هفته درصدی از قرارداد ما را پرداخت کنند و ان‌شاءالله که این اتفاق رخ بدهد. مشکلات مالی وجود داشته اما باشگاه مس، یک باشگاه ریشه‌دار است و به همین دلیل شک نداریم مشکلات حل می‌شود؛ شاید یکی دو هفته تاخیر ایجاد شود اما در‌ نهایت اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. ما سعی می‌کنیم تمام تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم تا با کسب نتایج خوب، هم دل هواداران را شاد کنیم و هم جواب اعتماد آقا فرزاد [حسین‌خانی] را بدهیم.»

تهامی درباره حضور مس در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: «جایگاه مس اینجا نیست. ما در هر بازی روی حساب جوانی‌مان، اشتباهات کوچکی داشتیم که تیم‌ها استفاده کردند و ما نتوانستیم حداقل امتیاز را هم بگیریم؛ اما همین بازیکنان جوان، حالا باتجربه‌تر شده‌اند و قطعا در نیم‌فصل دوم اتفاقات بهتری رخ می‌دهد. آقا فرزاد در تمرینات درباره اشتباهاتی که در نیم فصل اول داشتیم، با ما صحبت کردند و در ادامه فصل، یک تیم جوان ولی باتجربه را راهی مسابقات خواهیم کرد.»

بازیکن مس با تاکید بر اینکه مسابقات در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد، ادامه داد: «اگر تیمی در‌ نیم فصل اول اشتباه می‌کرد، می‌گفت در نیم‌فصل دوم جای جبران هست؛ اما در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و تیم‌ها سخت اشتباه می‌کنند و‌ محکم‌تر از‌ نیم‌فصل دوم بازی می‌کنند. ما در اولین بازی دور برگشت، یک بازی ۶ امتیازی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امتیاز این بازی را بگیریم و روند خوبی را که در بازی با نفت آبادان داشتیم، ادامه بدهیم.»

تهامی در پایان گفت: «از آقا فرزاد تشکر می‌کنم که بدون هیچ ترس و استرسی به جوان‌ها میدان می‌دهد و امیدوارم به‌عنوان یک بازیکن جوان در مس کرمان، جواب اعتماد ایشان را داده باشم.»

دیدگاه‌ها