کد خبر : 1864486 | 23 دی 1401 ساعت 15:30 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویندزور: همیلتون از شوماخر و آیرتون سنا بهتر است

پیتر ویندزور معتقد است که لوئیس همیلتون راننده مرسدس بنز در مبارزه در پیست برتر از میشائیل شوماخر و آیرتون سنا است.

ویندزور: همیلتون از شوماخر و آیرتون سنا بهتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پیتر ویندزور، خبرنگار برجسته مسابقات فرمول یک گفت: «اگر روی نحوه استفاده همیلتون از گاز، ترمز و فرمان تمرکز کنید، می‌توانم بگویم که لوئیس به شوماخر نزدیک‌تر است. در واقع به نظر من او در چندین زمینه مهم از شوماخر جلوتر است. فکر می‌کنم همیلتون در تمام حرکات کمی نرمتر از میشائیل است، مخصوصاً هنگام ترمزگیری. لوئیس روی پدال ترمز احساس بهتری دارد. او احتمالاٌ بهتر از هر راننده دیگری در تاریخ این ورزش این حس را دارد.»

وی افزود: «درباره آیرتون سنا باید بگویم او رانندگی کاملاً مستقیم داشت که بسیار شبیه به شیوه همیلتون است. به نظر من، او با پدال گاز مشکل داشت. اگر فقط در مورد مبارزه در پیست صحبت کنیم، به نظر من لوئیس یک برشی بالاتر از هر دوی آنها است؛ زیرا او اصلاً کثیف مبارزه نمی‌کند. اگرچه او سخت رفتار می‌کند و گاهی اوقات همه چیز به بدی ختم می‌شود اما همیلتون هیچ کار کثیفی انجام نمی‌دهد.»

میشائیل شوماخر راننده آلمانی و قهرمان هفت دوره فرمول یک پس از حادثه سقوط هنگام اسکی به کما رفت.  آیرتون سنا راننده برزیلی و قهرمانی سه دوره فرمول یک نیز سال 1994 در گرندپری سن‌مارینو به دلیل تصادف شدید کشته شد. او هنگام مرگ فقط 34 سال داشت. 

دیدگاه‌ها