کد خبر : 1864488 | 23 دی 1401 ساعت 15:38 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیاست ما دیده‌شدن و جذب بومی‌هاست؛

شهبا: می‌دانستم گل‌گهر این روزها را می‌بیند

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر معتقد است بازیکنان سیرجانی باید تلاش ویژه‌ای برای جایگاهی که به آنها داده شده، انجام دهند.

شهبا: می‌دانستم گل‌گهر این روزها را می‌بیند

به گزارش "ورزش‌سه"، آرمان‌گهر طی سال‌های اخیر یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در دسته اول به شمار می‌رفت، اما در فصل جاری آنها در پایان نیم‌فصل 16 امتیازی در جایگاه شانزدهم هستند و اگر قاسم شهبا نتواند تیمش را به‌خوبی مهیای نیمه دوم مسابقات کند، خطر سقوط برای آنها جدی‌تر می‌شود.

در همین زمینه با قاسم شهبا که تیمش در دو بازی اخیر در لیگ و جام حذفی به ترتیب مغلوب استقلال خوزستان و ملاثانی شده، گفتگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

او حرف‌هایش را این رابطه، اینطور آغاز کرد: «استقلال خوزستان یکی از تیم‌های مدعی است و تیم خوبی هم بود. ما متاسفانه روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. تا قبل از جام جهانی تیم ما شرایط خوبی داشت؛ ولی پس از این وقفه به مسابقات که برگشتیم، نتایج خوبی نگرفتیم.»

شهبا درباره حذف از رقابت‌های جام حذفی هم توضیح داد: «دنبال جام حذفی نبودیم. دوست داشتیم با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ما باز شده و بازیکنان جدیدی را جذب کردیم، شرایط بازیکنان جذب‌شده را ارزیابی کنیم. در هر صورت بازی خوبی بود و فهمیدیم چه کاری باید انجام بدهیم. آماده می‌شویم برای نیم‌فصل دوم. تاکید می‌کنم که باز هم نیاز به بازیکن داریم؛ بازیکنانی که تاثیرگذار باشند و بتوانند به ما کمک کنند.»

1559645

سرمربی سیرجانی آرمان‌گهر درباره اینکه این تیم با چه هدفی در مسابقات لیگ دسته اول حاضر است، بیان کرد: «سیاست بر این بود که امسال بیشتر بومی‌گرایی بشود و بیشتر بازیکنان بومی در تیم بازی کنند. با این شرایط کار سخت شد و کمبود بازیکن کار را سخت‌تر کرد. در نیم‌فصل دوم هم با همین سیاست دیده‌شدن و جذب بازیکنان بومی پیش می‌رویم. البته تمام بازیکنان بومی که توانایی بازی در لیگ دسته اول را دارند در تیم ما هستند و کسی نیست که من نیاورده باشم. ما باید چند بازیکن در پست‌های مختلف بگیریم تا هم بازیکنان سیرجانی کسب تجربه کنند و هم سال‌های آیند مشکل خاصی پیش نیاید.» 

او سپس درباره وضعیت نگران‌کننده آرمان‌گهر در پایین جدول عنوان کرد: «سخت است و به همین خاطر، مجبوریم بازیکن جذب کنیم. بازی‌های سختی در پیش داریم. باز هم تاکید می‌کنم که ما باید حتما بازیکن بگیریم که جایگاه خوبی در پایان فصل در جدول داشته باشیم. اگر این اتفاق بیفتد، این اتفاق رخ خواهد داد.»

سرمربی سابق گل‌گهر درباره وضعیت این روزهای این تیم و اینکه آیا تصور می‌کرد روزی تیم اول شهر سیرجان به یکی از قطب‌های فوتبال ایران بدل شود، گفت: «در آن زمان هدف‌گذاری فقط این بود که ضمن استفاده از بازیکنان بومی، تیم در وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات حضور داشته باشد. در ادامه شرایطی پیش آمد که هدف‌گذاری به این سمت رفت که در لیگ برتر حضور داشته باشند و سرمایه‌گذاری لازم در این زمینه هم انجام شد. حالا شرایط طوری شده که همه دوست دارند در گل‌گهر بازی کنند؛ چراکه تیمی بی‌حاشیه است و امکاناتی در سطح اول فوتبال ایران دارد. می‌دانستم این اتفاق رخ خواهد داد و خوشبختانه با کمک دوستان اتفاق افتاد. امیدوارم گل‌گهر در آینده هم موفق باشد و در آسیا هم گل‌گهر را ببنیم.» 

1791113

بخش پایانی صحبت‌های سرمربی آرمان‌گهر با خطاب قرار دادن بازیکنان تیمش همراه شد: «حالا که هدف‌گذاری این است که بازیکنان بومی بازی کنند، بازیکنان خودشان هم باید یک همکاری داشته باشند. باید تمرکزشان را روی کارشان بگذارند و بیشتر تمرین کنند. با این کار حداقل آینده خودشان را خواهند ساخت. باید بتوانند با عملکردی که نشان می‌دهند، هم پرچم خودشان را بالا ببرند، هم پرچم کادر فنی و باشگاه را و هم کسانی که این سیستم را دنبال می‌کنند تا بومی‌ها بازی کنند. به نظرم بومی‌های سیرجان باید تلاش‌شان را خیلی خیلی بیشتر کنند.»

1791115

دیدگاه‌ها