کد خبر : 1864507 | 23 دی 1401 ساعت 17:27 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

در انتظار آخرین بازی نیم فصل اول؛

گل‌گهر با باران سیرجان آماده سرما و برف اراک

آخرین دیدار نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

گل‌گهر با باران سیرجان آماده سرما و برف اراک

به گزارش "ورزش سه‌"، گل‌گهر با پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم می‌توانست موقعیت خود را بیش از گذشته در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد، با این حال، پیروزی برابر صنعت نفت در آبادان در هفته پایانی، بار دیگر آرامش را به اردوی آبی‌پوشان بازگرداند تا آنها با روحیه خوبی آماده دیدار برابر مس شهربابک و آلومینیوم اراک شوند.
آخرین دیدار گل‌گهر در جام حذفی مقابل مس شهربابک و شاگردان وحید رضایی برگزار شد؛ دیداری جذاب و نفس‌گیر برای دو تیم که در دقیقه 123 با ضربه سر مسیح زاهدی نتیجه آن با برد 2 بر 1 شاگردان قلعه‌نویی تعیین شد.

1791135
حالا پس از این پیروزی دشوار خانگی که در هوای بارانی سیرجان برگزار شد، گل‌گهر باید خودش را آماده مصاف برابر آلومینیوم در اراک کند؛ دیداری که باید در هفته سیزدهم برگزار می‌شد اما به‌دلیل بارش برف به تعویق افتاد تا حالا تاریخ 26 دی ماه برای برگزاری آن در نظر گرفته شود.
این دیداری است که نتیجه آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. گل گهر می‌خواهد با کسب پیروزی 30 امتیازی شود و ضمن گرفتن رتبه دوم از سپاهان خودش را به 2 امتیازی صدر جدول برساند و در سوی دیگر شاگردان مهدی رحمتی می‌توانند با پیروزی صعودی حداقل 2 پله‌ای و حداکثر 4 پله‌ای را در جدول مسابقات تجربه کنند و جایگاه نهمی این روزهایشان را به‌شکل قابل توجهی ارتقا دهند.

1791137
1791138

دیدگاه‌ها