کد خبر : 1864540 | 23 دی 1401 ساعت 20:01 | 31.2K بازدید | 19 دیدگاه

چلسی نگران نباشد: آمار عالی فلیکس مقابل فولام

ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.

چلسی نگران نباشد: آمار عالی فلیکس مقابل فولام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که بی‌صبرانه انتظار داشت در دیدار مقابل فولام به روند ضعیف خود در بازی‌های اخیرش پایان بدهد، بلافاصله بعد از پیوستن ژوائو فلیکس به این تیم از اتلتیکو مادرید، ستاره پرتغالی را در ترکیب اصلی خود برای این بازی قرار داد.

اما اولین بازی او برای آبی‌ها مطابق انتظار پیش نرفت و فلیکس در اواسط نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

1791208

با این حال، بررسی آماری عملکرد ژوائو در این مسابقه نشان می‌دهد برخلاف انتقادهای این روزها، او قبل از دیدن کارت قرمز مقابل چشم‌هایش، یک بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است. فلیکس در مقابل فولام در بین همه بازیکنان حاضر در میدان بیشترین تعداد شوت را داشت (6 شوت)، بیشترین تعداد شوت در چارچوب دروازه حریف را شلیک کرد (4 شوت)، بیشترین تعداد توپ‌گیری از حریف را به نام خود ثبت کرد و بازیکنان فولام بیشتر از هر بازیکن چلسی روی او مرتکب خطا شدند (4 خطا).

1791209

با توجه به این آمار می‌توان گفت ژوائو فلیکس فارغ از کارت قرمزی که دریافت کرد، در این مسابقه نشان داد چلسی می‌تواند روی او حساب کند. این مهاجم پرتغالی از ابتدای مسابقه در کنار کای هاورتز و میسون مونت، خط حمله سه نفره چلسی را تشکیل داد. بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت سه جلسه‌ای، گراهام پاتر و چلسی می‌توانند به این مهاجم پرتغالی جدیدشان امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها