کد خبر : 1864547 | 23 دی 1401 ساعت 21:29 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرقت چند میلیون دلاری از سریع‌ترین مرد دنیا

اوسین بولت، قهرمان سابق دوی سرعت دنیا، می‌گوید هدف سرقتی چند میلیون دلاری قرار گرفته است.

سرقت چند میلیون دلاری از سریع‌ترین مرد دنیا

به گزارش "ورزش سه"، اوسین بولت، دونده بازنشسته‌ای که سال‌ها در میادین دو و میدانی می‌درخشید و سریع‌ترین مرد دنیا لقب گرفته بود، می‌گوید از حساب بانکی‌اش در یک شرکت سرمایه‌گذاری چند میلیون دلار سرقت شده است. مدیر برنامه‌های بولت در یک مصاحبه این خبر را اعلام کرد.

نوجنت واکر که به‌عنوان نماینده اوسین بولت با رسانه‌ها صحبت می‌کرد، گفت اسطوره دوی سرعت دنیا روز چهارشنبه متوجه شده است که حساب بانکی‌اش که نزد یک شرکت سرمایه‌گذاری به امانت گذاشته شده بود، با کسری چند میلیون دلاری مواجه شده است. بولت این موضوع را به فورا به پلیس گزارش داده و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

مدیر برنامه‌های بولت می‌گوید او بیش از 10 سال است که در شرکت سرمایه‌گذاری مورد بحث سرمایه دارد. او همچنین گفت نمایندگان بولت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا دارایی موکل‌شان را حفظ کنند.

1791229

نوجنت واکر به رسانه‌ها گفت: «ما این موضوع را تا آخر پیگیری کرده و کاملا روشن خواهیم کرد. بخش تحقیقات مالی پلیس و کمیسیون مالی قضائیه جامائیکا از جمله نهادهایی هستند که این جرم به آن‌ها گزارش شده است.»

شرکت مورد بحث که سرقت از بولت در آن اتفاق افتاده، با این‌که نامش فاش نشده، ولی یک شرکت با مسئولیت محدود با فعالیت در حوزه بازار بورس و اوراق بهادار است که در چندین کشور دنیا فعالیت می‌کند.

تحقیقات پلیس تا این لحظه یک مظنون اصلی را شناسایی کرده است. او یکی از کارکنان سابق شرکت است که بعد از به اجرا گذاشتن یک کلاهبرداری بزرگ فراری است. گفته می‌شود تنها اوسین بولت هدف کلاه‌برداری او نبوده؛ بلکه کل شرکت متضرر شده است.

دیدگاه‌ها