کد خبر : 1864553 | 23 دی 1401 ساعت 22:28 | 9.6K بازدید | 8 دیدگاه

توقف بایرن در بازی دوستانه: دستگرمی پرگل ناگلزمان

بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ اتریش رفت و در نهایت با تساوی 4-4 به کار خود پایان داد.

توقف بایرن در بازی دوستانه: دستگرمی پرگل ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که بوندس‌لیگا بعد از پایان جام جهانی قطر همچنان نیم‌فصل دوم را آغاز نکرده بایرن مونیخ برای افزایش آمادگی بازیکنانش پیش از شروع دوباره رقابتهای باشگاهی در یک بازی دوستانه به مصاف تیم اتریشی سالزبورگ رفت.

اولین بازی باواریایی‌ها در نیمه دوم فصل بوندس‌لیگا جمعه هفته آینده مقابل لایپزیش خواهد بود. بازی بزرگی که برای شاگردان ناگلزمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بایرن در شروع بازی امشب که در مجموعه تمرینی این تیم برگزار شد خیلی زود به گل رسید و در دقیقه 9 لروی سانه موفق شد پاس رایان گراونبرخ هلندی را به گل تبدیل کند.

اما هشت دقیقه بعد سالزبورگ کار را به تساوی کشاند و لوکا شوشیچ توپ را به سکو کویتا رساند تا او با یک شوت محکم پای چپ از بیرون محوطه جریمه کار را به تساوی بکشاند.

نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. در نیمه دوم تیم اتریشی بود که ابتدا به گل رسید. بعد از ارسال یک ضربه کرنر کریم کوناته موفق شد از فاصله نزدیک با یک بغل پای ساده گل دوم سالزبورگ را به ثمر برساند.

سالزبورگی‌ها سه دقیقه بعد نتیجه را 3-1 کردند و نوا اوکافور پاس گل کریم کوناته که گل قبلی را زده بود وارد دروازه بایرن کرد.

از دقیقه 60 ناگلزمان دست به تغییرات گسترده در ترکیب تیمش زد. از جمله این تعویض‌ها طارق بوخمان بود که به جای آلفونسو دیویس وارد زمین شد و آریون ابراهیموویچ که به جای جمال موسیالا به میدان رفت. چند دقیقه بعد پاس طارق بوخمان توسط آریون ابراهیموویچ به گل دوم بایرن تبدیل شد. ابراهیموویچ بازیکن تیم زیر 19سال بایرن است و این اولین باری بود که برای تیم بزرگسالان بایرن به میدان می‌رفت.

دو دقیقه بعد بایرن کار را به تساوی کشاند. پاس ماتیس تل دیگر بازیکن جوان باواریایی‌ها را کینگزلی کومان به تور دروازه حریف چسباند تا یک گل تمام فرانسوی برای باواریایی‌ها زده شود.

در دقیقه 88 همین زوج فرانسوی بار دیگر برای بایرن گلزنی کردند اما این بار ترتیب پاس دهنده و زننده گل برعکس بود. کومان توپ را برای ماتیس تل ساخته و پرداخته کرد تا این وینگر 17ساله به گل برسد. بایرن حالا 4-3 از حریف پیش افتاده بود.

اما یک دقیقه بعد لوکاس گورنا دوات پاس خوبی برای نوا اوکافور ساخت تا او دومین گل خود در این بازی را برای سالزبورگ به ثمر برساند. بازی دو تیم در نهایت با تساوی 4-4 به پایان رسید.

1791253
1791254
1791255
1791256
1791257
1791258

دیدگاه‌ها