کد خبر : 1864555 | 23 دی 1401 ساعت 23:04 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

ناگلزمان: بایرن در نیم‌فصل دوم امیدهای زیادی دارد

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی در بازی دوستانه مقابل سالزبورگ گفت از عملکرد تیمش در این بازی راضی نیست ولی به نیمه دوم فصل بسیار امیدوار است.

ناگلزمان: بایرن در نیم‌فصل دوم امیدهای زیادی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ جمعه هفته آینده نیمه دوم فصل بوندس‌لیگا را با یک دیدار مهم مقابل لایپزیش آغاز می‌کند.

بایرنی‌ها می‌دانند که لایپزیش یکی از رقبای اصلی این فصل آنها در بوندس‌لیگا است. در آستانه این بازی مهم به درخواست یولیان ناگلزمان بایرن امشب در کمپ تمرینی خود میزبان سالزبورگ اتریش بود.

اما باواریایی‌ها که نیمه اول را با تساوی 1-1 به پایان بردند در نیمه دوم ابتدا از حریف 3-1 عقب افتادند و موفق شدند کار را دوباره به تساوی کشانده و حتی از حریف پیش بیفتند. اما سالزبورگ در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند.

ناگلزمان بعد از این مسابقه به خبرنگاران گفت از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی نیست اما از روحیه جنگندگی آنها خوشحال است و امیدوار است تیمش نیم‌فصل دوم خوبی را پشت سر بگذارد.

1791263

تساوی پرگل مقابل سالزبورگ
ما در این بازی هم مثل خیلی از مسابقات نیم‌فصل اول ابتدا عقب افتادیم و بعد کلی تلاش کردیم و جنگیدیم تا جبران کنیم. در این بازی اختلاف دو گل را جبران کردیم و به بازی برگشتیم. من از عملکرد تیمم در این مسابقه راضی نبودم. ولی معنایش این نیست که به شروع نیمه دوم فصل امیدوار نباشیم. ما اگر بتوانیم در اولین بازی لایپزیش را شکست بدهیم یک قدم بزرگ رو به جلو برداشته‌ایم.

استفاده از مولر به عنوان مهاجم نوک از ابتدای بازی
توماس در تیم ما پست‌های مختلفی دارد که می‌تواند در همه آنها به خوبی انجام وظیفه کند. ولی چوپوموتینگ بیشتر مهاجم نوک است. اینکه هفته آینده با چه شکلی وارد زمین می‌شویم را همان موقع خواهید فهمید.

دالی بلیند و اولین بازی‌اش با پیراهن بایرن مونیخ
بلیند در بازی امشب خیلی خوب کار کردم. اگر بازی‌اش را با دقت دیده باشید هر حرکتی که می‌کند تجربه بالایش را به خوبی می‌شود دید.

دیدگاه‌ها