کد خبر : 1864579 | 24 دی 1401 ساعت 09:18 | 24.3K بازدید | 14 دیدگاه

تحقیر یووه: ناپولی رکورد 30 ساله را شکست

ناپولی شب گذشته با زدن پنج گل به یوونتوس موفق شد رکورد 30 ساله این تیم را بشکند.

تحقیر یووه: ناپولی رکورد 30 ساله را شکست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان مکس آلگری در هشت هفته اخیر موفق شده بودند پنج پیروزی متوالی به دست بیاورند و دروازه‌شان را نیز در طول این مدت بسته نگه داشته بودند اما این روند در دیدار برابر صدرنشین لیگ ادامه پیدا نکرد تا رویای آنها برای نزدیک شدن به ناپولی به حقیقت تبدیل نشود. 
درخشش بازیکنان این تیم باعث شد که تک گل آنخل دی‌ماریا کاری برای یووه از پیش نبرد و رکورد این تیم که 30 سال موفق به حفظ آن شده بود نیز از بین برود. 

1791298

یوونتوس آخرین بار در 30 می سال 1993 در دیدار برابر پسکارا در رقابت‌های سری A ایتالیا با نتیجه 1-5 شکست خورده بود و از آن زمان به بعد در هیچ دیدار رسمی در رقابت‌های مختلف پنج گل دریافت نکرده بود. 
اما حالا آنها بار دیگر و پس از 30 سال در یک دیدار در لیگ ایتالیا پنج گل دریافت کردند تا این بار شاگردان لوچانو اسپالتی باشند که این رکورد یووه را می‌شکنند. 
نکته جالب اینجاست که گل اولی که یوونتوس 30 سال قبل از پسکارا دریافت کرده بود، توسط مکس آلگری وارد دروازه این تیم شده بود. 

دیدگاه‌ها