کد خبر : 1864581 | 24 دی 1401 ساعت 09:57 | 14.4K بازدید | 10 دیدگاه

خشم هواداران یووه: آلگری را اخراج کنید!

هواداران یوونتوس از عملکرد این تیم برابر ناپولی بسیار ناراضی و عصبانی هستند.

خشم هواداران یووه: آلگری را اخراج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد. 
بیانکونری امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بتواند فاصله‌اش را با شاگردان لوچانو اسپالتی در صدر جدول سری A کاهش دهد تا امیدش برای حضور دوباره در این جایگاه پس از چند فصل ناکامی افزایش پیدا کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 
آنها در هشت هفته اخیر موفق به کسب هشت پیروزی متوالی در لیگ ایتالیا شده بودند و در عین حال در این هشت بازی دروازه‌شان را نیز بسته نگه داشته بودند و همین باعث شد که دریافت پنج گل در یک بازی برای هواداران این تیم گران تمام شود. 

1789221

هواداران یووه که پیش از این در ابتدای فصل نیز بارها از سبک بازی تیم‌شان ابراز نارضایتی کرده بودند، پس از پایان بازی برابر ناپولی و با وجود نتایج خوب این تیم در چند هفته اخیر بار دیگر اعتراض‌شان به مکس آلگری را نشان دادند. 
آنها با استفاده از هشتگ «اخراج آلگری» در شبکه‌های اجتماعی و خصوصا توییتر از مدیران یووه خواستند که فکری به حال نیمکت این تیم بکنند تا از تکرار چنین نتایجی جلوگیری شود. 
هرچند که با توجه به عملکرد خوب این تیم در چند هفته اخیر بعید به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیمی برای ایجاد تغییر روی نیمکت یووه داشته باشند.  

دیدگاه‌ها