کد خبر : 1864595 | 24 دی 1401 ساعت 11:17 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

فداکار: امیدوارم کمیته انضباطی قانونی رای بدهد

تیم خوبی هستید شما نیازی به وقتی کشی ندارید

گلزن ملوان از سبک بازی نفت مسجدسلیمان انتقاد می‌کند و آن را منسوخ می‌خواند.

تیم خوبی هستید شما نیازی به وقتی کشی ندارید

به گزارش ورزش سه ، سهیل فداکار، مهاجم ۲۴ ساله ملوان است که در بازی جام حذفی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند؛ گلی که اگرچه در نتیجه بازی اثری نداشت اما توجهات را به سمت او جلب کرد.

سهیل فداکار مهاجم ملوان در مورد بازی حذفی و شکست مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سنگینی بود، تیم نفت مسجد سلیمان نتیجه بازی هفته آخر نیم فصل لیگ را به ما واگذار کرده بود به همین خاطر با تمام توانش پا به این دیدار گذاشت تا به نوعی انتقام آن شکست را بگیرد.

وی افزود: نفتی ها از همان ابتدا خوب و جنگنده بازی کردند و به گل هم رسیدند، اما با تعویض‌هایی که کادرفنی ما انجام داد، توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم در وقت های اضافه نیز، نفت مسجد سلیمان با انجام یک بازی تدافعی، چشم به ضد حملات دوخته بود، موقعیت های زیادی خلق کردیم اما متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی و در ادامه یک ضد حمله گل دوم و سوم را دریافت کردیم.


او که تک گل ملوان را در این دیدار به ثمر رساند درباره این اتفاق، ادامه داد: در این فصل چندان فرصت حضور در ترکیب ملوان به من نرسید. به همین خاطر این اولین گلم در بازی های این فصل لیگ و حذفی بود که با تلاش تمام بازیکنان به ثمر رسید.

این بازیکن در خصوص شکایت ملوان از باشگاه نفت مسجد سلیمان به خاطر حضور غیرقانونی علی کیانی‌فر در این دیدار افزود: واقعا این اتفاق متعجب کننده بود. چگونه ممکن است که یک تیم حرفه‌ای و لیگ برتری، از وضعیت بازیکن و محرومیت او بی اطلاع باشد اما به هر حال، امیدوارم کمیته انضباطی طبق قانون رای بدهد.

1790538

فداکار در مورد صحبت مازیار زارع مبنی بر جذب چند بازیکن عنوان کرد:  قطعا تمامی تیم‌ها به دنبال جذب بازیکن و تقویت نقاط ضعف خود هستند. ملوان هم از قائده مستثنی نیست و قطعا به دنبال جذب بازیکن است. حالا باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم، برنامه آقای زارع و کادرفنی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی چیست و در کدام پست احساس نیاز به جذب بازیکن می‌کنند.

وی در خصوص اعتراض ملوانی‌ها به اتلاف وقت بازیکنان نفت مسجد سلیمان افزود: فیلم بازی موجود است و می‌توانید اتفاقات و وقت کشی‌ها را بازبینی کنید. ما هر موقع که مقابل تیم‌های آقای اشکش بازی کردیم این اتفاقات رخ داد، چه در دو بازی این فصل لیگ و حذفی و چه در بازی‌های فصل گذشته لیگ آزادگان. نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است اما نمی‌دانم چرا به اتلاف وقت رو می‌آورد. به نظرم این روش بازی و همچنین از روی نیمکت اعتراض کردن به داور و تحت فشار قرار دادن او، دیگر منسوخ شده است و به هیچ عنوان شکل زیبایی از فوتبال نیست.


فداکار درباره دیدار آینده تیمش برابر پیکان اضافه کرد: پیکان یکی از تیم‌های بسیار خوب و جوان لیگ است، بازی سختی مقابل آنها در پیش داریم، تیمی که سپاهان را شکست دهد و دو تیم بزرگ پایتخت را متوقف کند، قطعا با برنامه و قابل احترام است. اما امیدوارم با کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی، جایگاه پیکان را در جدول رده بندی مال خود کنیم.

دیدگاه‌ها