کد خبر : 1864607 | 24 دی 1401 ساعت 12:08 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از دریافت حکم مشاور عالی از تاج؛

حضور خطیر در صف اول مدیران فدراسیون فوتبال

در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران در نیم‌فصل، حضور معاون سابق باشگاه استقلال خبرساز شده است.

حضور  خطیر در صف اول مدیران فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه" یکی از احکام صادره در دوره جدید مدیریت فدراسیون فوتبال مرتبط با علی خطیر بود. معاون سابق باشگاه استقلال و عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه تراکتور که در ابتدای فصل نقش مهمی در نقل‌وانتقالات سرخ‌پوشان تبریزی داشت اما در نهایت جدایی ناگهانی از سیستم مدیریتی باشگاه تبریزی داشت و همکاری او با مدیران باشگاه تراکتور تداوم پیدا نکرد.

خطیر بعد از آنکه از ساختار مدیریتی تراکتور تبریز خارج شد، در نقش مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال منصوب شد و مهدی تاج تصمیم گرفت تا از تجربیات او که در سالیان اخیر در حوزه مدیریتی در فوتبال ایران نقش مهمی داشته و در باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و تراکتور فعالیت می‌کرده، استفاده کند.

علی خطیر بعد از دریافت حکم مشاورت عالی، کمتر در مجامع فوتبالی حاضر شده بود اما او امروز همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران لیگ برتری در تعطیلات نیم‌فصل حضور پیدا کرد و نکته جالب‌توجه اینکه در صف اول میهمانان جلسه در کنار چهره‌هایی مثل مهدی تاج، مهدی محمدنبی، احمدرضا براتی و هدایت ممبینی نشست تا جایگاه ویژه در ساختار مدیریتی فدراسیون فوتبال نمایان شود.

1791335

دیدگاه‌ها