کد خبر : 1864614 | 24 دی 1401 ساعت 12:26 | 514 بازدید | 0 دیدگاه

وارد کردن شائبه به انتخابات فدراسیون گلف

در فاصله کمتر از 10 روز مانده تا انتخابات فدراسیون گلف، ایراداتی به نحوه انتخاب اعضای مجمع وارد شده است.

وارد کردن شائبه به انتخابات فدراسیون گلف

به گزارش "ورزش سه"، با موافقت مدیرکل امورمشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان سوم بهمن به عنوان تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف اعلام شد. حمید عزیزی، امیر غریبلو، محمدرضا ‌غلام‌زاده و الهام اکبری نفراتی هستند که در انتخابات فدراسیون گلف ثبت‌نام کرده‌اند.

محمد کاظمی ابیازنی از کارمندان وزارت ورزش و جوانان بیست و هفتم مهر به عنوان سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد. پیش از این حمید عزیزی به مدت چهار سال ریاست فدراسیون گلف را بر عهده داشت. او همچنین برای مجمع انتخاباتی این فدراسیون نیز دوباره شرکت کرده است، اما در آستانه برگزاری انتخابات شائبه هایی در خصوص مهندسی مجمع مطرح شده است. 

امین سلطانی عضو هييت ريیسه گلف استان خوزستان در این باره گفت: چند ماهی است که انتخابات هیات گلف استان خوزستان به دلایل مختلف به و بصورت كاملا شائبه برانگيزي عقب می‌افتد و حدود ٤ماه نيز از پايان تاريخ حكم سرپرستي آقاي حاجتي نيز مي‌گذرد. متاسفانه برخی اجازه نمي دهند این انتخابات نهایی شود.

وي افزود: متاسفانه در انتخاب اعضاي مجمع فدراسيون تخلفاتي صورت گرفته كه از جناب اقاي كاظمي سرپرست فعلي گلف كه از مديران موفق وزرات ورزش و جوانان نيز هستند انتظار مي رود در انتخاب نفرات بازنگري کند. اول اینکه باشگاه حفاري به دليل نداشتن ماده ٥ حق شركت در انتخابات ندارد. دوم اینکه مدير ورزش نفت مسجدسليمان اقاي بهمني است نه آقاي شجاعي که مديرعامل تيم فوتبال نفت مسجدسليمان هستند. همچنین آقاي حاجتي به عنوان سرپرست هیات خوزستان با توجه به اينكه چندين ماه حكم سرپرستي ايشان منقضي گرديده حق شركت در انتخابات را ندارند. از سوی دیگر نماينده باشگاه پتروشيمي مسجدسليمان به دليل حضور در سال قبل مسابقات ليگ بايد در مجمع حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها