کد خبر : 1864626 | 24 دی 1401 ساعت 13:21 | 15.2K بازدید | 51 دیدگاه

آنچلوتی: رئال به فتح شش‌گانه فکر نمی‌کند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تمام تمرکز تیمش روی پیروزی در هر بازی است.

آنچلوتی: رئال به فتح شش‌گانه فکر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در فینال سوپر جام اسپانیا باید در ریاض به مصاف بارسلونا برود تا تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شود. 
رئال در دیدار نیمه نهایی موفق شد در ضربات پنالتی برابر والنسیا به پیروزی برسد و بارسا نیز در دیگر دیدار این مرحله باز هم در ضربات پنالتی از سد رئال بتیس عبور کرد تا شاهد برگزاری ال‌کلاسیکو در فینال سوپر جام اسپانیا باشیم. 
آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این دیدار حساس و تماشایی حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. 
اهمیت این جام:« همه جام‌ها برای ما مهم هستند. این بازی در بسیاری از موارد از اهمیت بسیاری برخوردار است. جام‌ها همیشه باعث می‌شوند که جو خوبی در تیم ایجاد شود.»
فشار زیاد روی بازیکنان:«ما هر روز برای پیروزی در دیدارها و فینال‌ها می‌جنگیم. این تیم انگیزه بسیار زیادی دارد و از شرایط خوبی برخوردار است. بازیکنان من به این سبک فشارها عادت دارند و ما اعتماد به نفس بالایی داریم.»
فتح شش‌گانه:«فکر کردن به فتح شش جام کاری است که ما در حال انجامش باشیم. ما می‌خواهیم در تمامی رقابت‌ها و دیدارها مبارزه کنیم. این کاری است که باید انجام دهیم. ما درباره مسائل سخت و پیچیده فکر نمی‌کنیم. باید قدم به قدم پیش برویم تا به خوبی به پایان فصل برسیم.»

1791352

نداشتن عطش کافی:«این موضوع واقعا درست نیست. این بازیکنان از 2013 در حال قهرمانی هستند و هرگز عطش‌شان را از دست نداده و نخواهند داد. این باشگاه به شما اجازه نخواهد داد که به چنین مسائلی فکر کنید.»
کریم بنزما:« بنزما برگشته است. او انگیزه بسیار زیادی دارد. این بازیکن مهره بسیار مهمی برای ما است. این تیم متوجه شد که چطور باید با غیبت او کنار بیاید و این بازیکن حالا آماده است تا در نیم فصل دوم به ما کمک کند.»
مصدومیت‌ها:« وقتی بازیکنان مصدوم می‌شوند، ما بسیار نگران می‌شویم. اما جدای از دو بازیکنی که در مادرید ماندند و لوکاس واسکز که نمی‌تواند فردا بازی کند، بقیه شرایط خوبی دارند. ادواردو کاماوینگا به خوبی بازیابی شده و میلیتائو هم بدون مشکل تمرین کرد.»
کریستیانو رونالدو:«رونالدو بازیکنی کامل و همیشه با انگیزه است. او از این شهر و از این کشور خوشش می‌آید. او انگیزه بسیار بالایی دارد و از نظر من تصمیمش برای پیوستن به النصر درست بوده است.»
خط دفاعی:«این بزرگترین مشکل ما است. پیش از این هم در این باره حرف زده بودیم. ما برابر والنسیا به خاطر اشتباه دو مدافع میانی گل خوردیم و این اتفاق نباید تکرار شود. نباید فراموش کنیم که بعضی از اقدامات مدافعان می‌تواند کمک بسیاری به ما در زمین کند.»

دیدگاه‌ها