کد خبر : 1864685 | 24 دی 1401 ساعت 16:15 | 36.3K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای مارکا

ژاوی برای انتقال دیپای به اتلتیکو شرط گذاشت

بارسلونا قصد ندارد به‌راحتی ممفیس دیپای را به اتلتیکو واگذار کند و ژاوی تنها به یک شرط با این انتقال موافقت خواهد کرد.

ژاوی برای انتقال دیپای به اتلتیکو شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، پس از جدایی ژوائو فلیکس از اتلتیکو و انتقالش به چلسی، حالا مهم‌ترین گزینه جانشینی او محسوب می‌شود.

1785155

اتلتیکو که اخیرا کار انتقال ژوائو به چلسی تا پایان فصل را نهایی کرد، در ابتدا قصد خرید بورخا ایگلسیاس، مهاجم بتیس، را داشت؛ ولی به‌دلیل رقم بالای انتقال، منصرف شد و حالا ممفیس دیپای را می‌خواهد.

دیپای تنها تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد و در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. این آخرین فرصت بارسا برای سود کردن از انتقال دیپای است و مهاجم هلندی که در ایده‌های ژاوی جایی ندارد نیز ترجیح می‌دهد 6 ماه آینده را در تیمی باشد که هر هفته در ترکیب اصلی‌اش به میدان برود. دیپای به‌خوبی با فضای فوتبال اسپانیا آشناست و تطابق‌پذیری‌اش سریع خواهد بود؛ اما این انتقال ساده نیست.

1791441

طبق ادعای آ.اس، ژاوی مخالف این انتقال است و اعتقاد دارد این باعث تقویت یک رقیب مستقیم در لالیگا خواهد شد. او برای این انتقال شرط گذاشته است: معاوضه با یانیک کاراسکو. اما مشکل اینجاست که کاراسکو تا سال 2024 با اتلتیکو قرارداد دارد؛ ولی قرارداد دیپای در پایان فصل تمام می‌شود و به همین علت، مهاجم هلندی ارزان‌تر است. ضمن این‌که اتلتیکو پس از واگذاری ژوائو نمی‌خواهد یک مهاجم دیگر خود را نیز از دست بدهد. باید دید مذاکرات دو باشگاه در نهایت چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

دیدگاه‌ها