کد خبر : 1864706 | 24 دی 1401 ساعت 17:17 | 43.4K بازدید | 9 دیدگاه

بی‌اطلاعم و نقشی نداشتم

اولین واکنش بارتومئو به انتشار پیام‌های لورفته علیه مسی

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.

اولین واکنش بارتومئو به انتشار پیام‌های لورفته علیه مسی

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش ال‌پریودیکو پیام‌های واتساپی بین اعضای هیئت‌مدیره سابق بارسا و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه را منتشر کرد. پیام‌هایی عجیب و باورنکردنی بر علیه لیونل مسی که در آن، از او با عناوینی چون «موش فاضلاب» و «کوتوله هورمونی» یاد شده بود. بارتومئو در میانه‌های فصل 21-2020 بود که از سمت خود استعفا کرد و سپس در مارس 2021 خوان لاپورتا ریاست بارسلونا را برعهده گرفت.

1791480

در پیام‌های واتساپی افشاشده، اعضای هیئت‌مدیره علیه خوان لاپورتا و جرارد پیکه نیز حرف زده بودند. جوزپ ماریا بارتومئو، اسکار گرائو، جوردی مویش، گومز پونتی، اوریول توماس، داوید بِلوِر، پانچو شرودر و خاویر سوبرینو، افرادی هستند که در این افشاگری (ال‌پریودیکو) نامشان مطرح شده است.

1633995

بارتومئو در اولین واکنش خود به این موضوع به خبرگزاری EFE گفت: «می‌خواهم اینجا شفاف و روشن تأکید کنم که هیچ نقشی در انتشار پیام‌ها نداشتم و اصلا اطلاعی از این‌که کسی قرار است آن‌ها را در اختیار این رسانه قرار بدهد نیز نداشتم.»

همه‌چیز حکایت از این دارد که اسکار گرائو (مدیر اجرایی سابق بارسا) و پونتی (رئیس خدمات قضایی سابق بارسا) در افشای این پیام‌ها نقش داشته‌اند.

دیدگاه‌ها