کد خبر : 1864713 | 24 دی 1401 ساعت 06:50 | 7.4K بازدید | 6 دیدگاه

هیچ‌کدامشان از ایران نمی‌روند؛

آخرین به‌روزرسانی وضعیت خارجی‌های سپاهان

اخبار رسیده از باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که قرار نیست هیچ‌کدام از 4 خارجی این تیم در پنجره زمستانی اصفهان را ترک کنند.

آخرین به‌روزرسانی وضعیت خارجی‌های سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، با اضافه‌شدن ژوزه مورایس و جدایی کریستوفر کنت و گئورگی گولسیانی این مربی 4 سهمیه خارجی در دسترس سپاهان را به جذب دو به مدافع برزیلی، یک وینگر استرالیایی و یک هافبک پرتغالی اختصاص داد.
با پایان نیمه اول فصل، حالا بهتر می‌توان درباره عملکرد این 4 خرید صحبت کرد. رناتو داسیلویرا در 12 مسابقه لیگ برتر به طور ثابت بازی کرد و البته جونیور توانست در میانه راه جای هموطن خود را بگیرد و در کنار دانشگر در بازی‌های اخیر خودش را به عنوان بازیکن اصلی تیم معرفی کرده است.

1791505

در این بین فرناندز، با وجود اینکه امید زیادی به درخشش او وجود نداشت، با مصدومیتی طولانی دست به گریبان شد تا تنها طی هفته‌های دوم تا پنجم از ابتدا برای سپاهان بازی کند و در ادامه تنها چند دقیقه در 45 دقیقه دوم دیدار نفت آبادان بازی کرد.
درنهایت کامسوبا که تا پایان نیم فصل 6 بازی را به عنوان بازیکن ثابت و 6 بازی را هم به عنوان بازیکن تعویضی تجربه کرد، نتوانست گل یا پاس گلی ثبت کند تا او هم مانند فرناندز و دو بازیکن دیگر اخباری درباره خروجش منتشر شود.

1791506

با این حال، طبق آخرین اخبار موثق از باشگاه سپاهان قرار نیست هیچ‌یک از این بازیکنان ایران را ترک کنند. مورایس روی هر دو مدافع میانی برزیلی تیمش نظر مثبت دارد و کامسوبا هم با ارسال 2 پاس گل در مصاف با سایپا توانسته شرایط خوبی برای خود در اردوی سپاهان رقم بزند.
درنهایت به فرناندز می‌رسیم که شاید نزدیک‌ترین خارجی به درهای خروج بود، اما به نظر می‌رسد او هم قرار نیست جایی برود و با توجه به آغاز سریع نیم فصل دوم حداقل یک نیم فصل دیگر در فوتبال ایران و شهر اصفهان حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها