کد خبر : 1864831 | 25 دی 1401 ساعت 13:27 | 40K بازدید | 20 دیدگاه

این تیم آخرین صعودکننده جام حذفی است

جا باز کنید، ملوان انزلی آمد (عکس)

با اشتباه عجیب نفت‌مسجدسلیمان در بکارگیری بازیکن غیرمجاز، ملوان بندرانزلی موفق به صعود به جمع شانزده تیم جام حذفی شده است.

جا باز کنید، ملوان انزلی آمد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بازی دو تیم ملوان و نفت‌ مسجدسلیمان در شرایطی با برتری شاگردان ابراهیم اشکش در انزلی همراه شد که طلایی‌پوشان با سود بردن از یک بازیکن غیرمجاز که پیش از این در جام حذفی با کارت قرمز کار را پایان داده بود، اکنون حذف تلخی را تجربه خواهند کرد.

ملوان که یکی از تیم‌های خاطره‌ساز جام حذفی محسوب می‌شود، این بار با خوش‌شانسی بزرگی مواجه شد و علی رغم شکست مقابل نفت‌ مسجدسلیمان با این اشتباه عجیب حریف، جواز صعود به جمع شانزده تیم را به دست آورده و باید دید چه سرنوشتی در ادامه مسیر پیش‌روی شاگردان مازیار زارع خواهد بود.

پرسپوليس، استقلال، سپاهان، آلومینیوم اراک، مس کرمان، مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، هوادار تهران، نساجی قائمشهر، پیکان و فولاد خوزستان دوازده تیم لیگ برتری هستند که راهی مرحله یک هشتم شده‌اند و در کنار استقلال ملاثانی، نود ارومیه، دریای بابل، پارس جنوبی در انتظار قرعه این مرحله خواهند بود تا با مشخص شدن حریفان خود سودای دستیابی به قهرمانی در این رقابت‌ها را دنبال کنند.

عکس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها