کد خبر : 1864895 | 25 دی 1401 ساعت 18:42 | 27.2K بازدید | 7 دیدگاه

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت (عکس)

باشگاه چلسی در آستانه بازی امشب خود مقابل کریستال پالاس تنها به استفاده از پیراهنی ویژه به نام جانلوکا ویالی اکتفا نکرد و مراسمی ویژه برای یادبود او در استمفوردبریج برگزار کرد.

چلسی برای یادبود ویالی سنگ‌تمام گذاشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از خبر تلخ درگذشت غیرمنتظره جانلوکا ویالی، اسطوره فوتبال ایتالیا، بعد از چند سال مبارزه با سرطان باشگاه چلسی امروز مراسم ویژه‌ای به یاد این بازیکن سابقش در استمفوردبریج برگزار کرد.

ویالی به مدت سه سال در بازه زمانی 1996 تا 1999 برای چلسی بازی کرد. او بین هواداران این تیم بسیار محبوب بود. امروز اعلام شد پیش از شروع دیدار امشب چلسی مقابل کریستال پالاس بازیکنان چلسی با پیراهنی به شماره 9، شماره ویالی در چلسی، و درحالی‌که نام او پشت پیراهن درج شده است وارد زمین شده و خود را گرم خواهند کرد.

1791878

اما این تنها اقدام آبی‌ها برای یادبود اسطوره ایتالیایی نبود. چلسی در بیرون از ورزشگاه استمفوردبریج تصویر بزرگی از ستاره سابق ایتالیایی‌اش را روی یک بیلبورد به نمایش گذاشت و هواداران هم داخل استادیوم یک طرح موزائیکی به یاد او اجرا کردند.

1791879

از جمله ستاره‌های سابق چلسی که هم‌بازی ویالی بودند جان تری، کریس ساتن، گرم لاسو و جودی موریس امشب در ورزشگاه حضور داشتند تا به جانلوکا ادای احترام کنند.

عده‌ای از هواداران چلسی هم در مقابل سردر ورزشگاه چلسی به یاد اسطوره سابقشان گل گذاشتند و با گذاشتن شال‌گردن‌های چلسی و تصویری از ویالی با پیراهن باشگاهشان یاد او را گرامی داشتند.

1791880

دیدگاه‌ها