کد خبر : 1864902 | 25 دی 1401 ساعت 19:38 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

باید نفت را این هفته ببریم

عباسیان: دیگر تحمل آن شرایط را نداشتم و رفتم!

معین عباسیان می‌گوید اتفاقات در هوادار مطابق با میل او پیش نرفت و به همین خاطر تصمیم گرفت مسیر خود را عوض کند.

عباسیان: دیگر تحمل آن شرایط را نداشتم و رفتم!

به گزارش “ورزش سه”، معین عباسیان در خصوص جدایی از هوادار و پیوستنش‌ به مس کرمان به خبرنگار ما گفت: «با توجه به اینکه فصل گذشته، شرایط خوبی در هوادار داشتم، ترجیح دادم که در این فصل هم در این تیم بازی کنم، به نوعی هوادار را خانه خودم می‌دانستم، اما متاسفانه در نیم فصل اول، شرایط و اتفاقات مطابق انتظارم پیش نرفت، به همین دلیل در نهایت تصمیم گرفتم از هوادار جدا شوم و به تیم‌ مس کرمان بپیوندم.»

وی که علی‌رغم عملکرد خوبش در فصل گذشته، در این فصل کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم را به دست آورد، نظرش را در این رابطه این‌طور بیان کرد: «دلیل این اتفاق را باید از سرمربی تیم بپرسید. من فوتبالیستی حرفه‌ای هستم و در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید به تصمیم مربی احترام گذاشته شود. به هر حال نظر آقای الهامی این بود که کمتر از من بازی بگیرد. اما تحمل این شرایط برایم سخت بود، به همین دلیل با مذاکرات دوستانه‌ای که با باشگاه داشتم، از هوادار جدا شدم‌‌. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.»

این بازیکن در مورد پیوستنش‌ به مس کرمان و شرایط این باشگاه گفت: «مس یک باشگاه خوب و با امکانات حرفه‌ای است، واقعا جایگاه این تیم نباید در این رده جدول لیگ باشد؛ اما با استراتژی‌ای که مدیریت و کادرفنی در پیش گرفتند، قصد دارند نتایج نیم فصل اول را جبران کنند. امیدوارم با همدلی بازیکنان، کادر فنی و مدیریت، این اتفاق، که چندان آسان هم نیست، رخ دهد و من هم بتوانم به سهم خودم به تیم کمک کنم.»

وینگر چپ‌پای مس کرمان در مورد بازی این آینده این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: «نتیجه‌گیری در نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر می‌شود. مخصوصا برای تیم‌های انتهای جدول که با یک یا دو برد می‌توانند خود را از جمع قعرنشینان جدا کنند‌. بازی با نفت مسجدسلیمان هم با توجه به شرایط جدول، دیداری سخت و بسیار مهم است‌. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی با تمرکز کامل بازی کنیم و در نهایت برنده بشویم. نباید به شایعاتی که پیرامون تغییر کادرفنی نفت مطرح می‌شود توجه کنیم. همان‌طور گفته‌ام، باید تلاش کنیم و با تمرکز لازم به مصاف حریف برویم تا نتیجه موردنظر را کسب کنیم.»
عباسیان در خصوص اعتماد فرزاد حسین‌خانی به او برای بهبود بخشیدن به فاز تهاجمی مس و آمار تعداد گل‌های زده این تیم گفت: «واقعا باید از آقای حسین‌خانی از این بابت که مورد اعتماد ایشان قرار گرفتم تشکر کنم. خوشحالم در تیم مس و زیر نظر آقا فرزاد بازی می‌کنم، امیدوارم که بتوانم کمک کنم. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد، سعی می‌کنیم یک تیم خوب تشکیل بدهیم، بازی فوتبال یک ورزش انفرادی نیست و باید هر یازده بازیکن تلاش کنند. همدلی‌‌ای که در این چند روز بین بازیکنان دیدم خیلی خوب بوده و امیدوارم از این همدلی در بازی‌ها استفاده کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها