کد خبر : 1864904 | 25 دی 1401 ساعت 19:36 | 6.8K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی 1-0 پالاس: پاتر فعلا اخراج نمی‌شود

چلسی در هفته بیستم لیگ برتر با یک بازی خانگی و پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس پشت سر گذاشت.

چلسی 1-0 پالاس: پاتر فعلا اخراج نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در خانه‌اش، ورزشگاه استمفوردبریج، میزبان کریستال پالاس بود تا نوزدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را برگزار کند.

چلسی بعد از چند باخت متوالی در بازی‌های اخیرش به شدت تحت فشار قرار داشت و شاگردان گراهام پاتر برای بیرون آمدن از زیر فشار سنگین انتقادها به کسب سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشتند.

اما این کریستال پالاس بود که بازی را بهتر آغاز کرد. در دقیقه 19 تیم مهمان فرصتی عالی برای گلزنی داشت که کپا آریسابالاگا سنگربان چلسی دو بار در مقابل بازیکنان پالاس واکنش نشان داد و موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. او یک دقیقه بعد هم شیرجه خوبی زد تا مانع از گل شدن شوت اولیسه شود.

1791897

اما چند دقیقه بعد، چلسی اولین موقعیت جدی خود را ایجاد کرد. کرنر ارسالی حکیم زیاش را سیلوا دو بار با ضربه سر به سمت دروازه کریستال پالاس فرستاد که توسط بازیکنان این تیم دفع شد و در دفعه سوم ضربه او را گایتا دفع کرد. در دقیقه 32 زیاش یک سانتر عالی ارسال کرد و ضربه سر هاورتز با اختلافی اندک از بالای دروازه بیرون رفت.

در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول ضربه آیو با دخالت کپا آریسابالاگا مهار شد و سپس چلسی موقعیتی توسط زیاش به دست آورد که با درخشش گایتا وارد دروازه پالاس نشد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 56 پاس رو به عقب بد گالاگر باعث شد اولیسه توپ را قطع کرده و سپس در اختیار زاها قرار بدهد. شوت پرقدرت او را کپا با مشت دفع کرد.

اما اولین فرصت جدی چلسی در نیمه دوم به گل تبدیل شد. آبی‌های لندن صاحب یک کرنر شدند و ارسال گالاگر را بازیکنان پالاس دفع کردند. زیاش اما توپ را گرفت و یک سانتر زیبای دیگر ارسال کرد. با اینکه مرز محوطه شش قدم کریستال پالاس شلوغ بود، کای هاورتز با زمان‌بندی مناسب به هوا برخاست و با ضربه سر دروازه پالاس را باز کرد.

1791905
1791903
1791904

چند دقیقه بعد، چلسی یک موقعیت عالی دیگر به دست آورد. جورجینیو پاس عمقی زیبایی برای اوبامیانگ فرستاد. او از تامکینز گذشت ولی دروازه‌بان کریستال پالاس هشیار بود و با خروجی به موقع مانع از باز شدن دروازه‌اش توسط اوبامیانگ شد.

1791898

در دقیقه 81 میسون مونت توپ خطرناکی به دهانه دروازه کریستال پالاس فرستاد ولی ارتفاع توپ بیشتر از آن بود که هاورتز بتواند از آن استفاده کند. روی تیر دوم هم اوبامیانگ نتوانست به توپ برسد.

1791901

پنج دقیقه بعد درحالی‌که کریستال پالاس روی دروازه چلسی فشار می‌آورد، اولیسه توپ را سانتر کرد و کولیبالی با دفعی ناقص باعث شد توپ در نزدیکی محوطه جریمه به دوکور برسد. او یک ضربه والی به سمت دروازه چلسی شلیک کرد ولی کپا با یک شیرجه تماشایی مانع از باز شدن دروازه چلسی شد.

1791896

در دقیقه 90+3 چلسی روی یک ضدحمله خطرناک ظاهر شد. میسون مونت در سمت راست محوطه جریمه پالاس اوبامیانگ را صاحب توپ کرد. او از زاویه تقریبا بسته شوتی به سمت دروازه پالاس شلیک کرد که گایتا موفق به دفع آن شد.

چلسی در نهایت با نتیجه 1-0 پیروز شد تا گراهام پاتر یک نفس راحت بکشد. او در روزهای گذشته سه شکست پیاپی به دست آورده بود و هر نتیجه‌ای به جز پیروزی در مسابقه امشب می‌توانست جایگاهش را در چلسی بیش از پیش متزلزل کند. چلسی حالا با 28 امتیاز از 19 بازی در رتبه دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

دیدگاه‌ها