کد خبر : 1864911 | 25 دی 1401 ساعت 20:26 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی نیوکسل از مصدومیت ستاره برزیلی

برونو گیمارش، ستاره برزیلی نیوکسل، امشب در بازی تیمش مقابل فولام به شدت مصدوم شد و با چشم‌های گریان زمین مسابقه را ترک کرد.

نگرانی نیوکسل از مصدومیت ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امشب نیوکسل مقابل فولام که در خانه نیوکسلی‌ها، سنت جیمزز پارک، برگزار می‌شد وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد چند بازیکن کلاغ‌ها از جمله ژوئلینتون و شان لان‌استف سعی می‌کردند هم‌تیمی برزیلی‌شان برونو گیمارش را آرام کنند چرا که او به چشمهای گریان و ناراحتی شدید در حال بیرون رفتن از زمین این ورزشگاه بود.

1791921

در جریان نیمه اول این مسابقه بود که گیمارش از ناحیه قوزک پا دچار آسیب شد. در همین نیمه تیم پزشکی نیوکسل دو بار وارد زمین شدند تا به او رسیدگی کنند. گیمارش با اینکه مشخص بود درد میکشد به بازی ادامه داد ولی در نهایت درحالی که لحظاتی به پایان نیمه اول باقی مانده بود او با چشمهای گریان به نیمکت تیمش اشاره کرد که دیگر قادر به ادامه دادن نیست.

1791922

واکنش گیمارش نشان می‌دهد مصدومیت او احتمالا جدی است. تا این لحظه اطلاعی درباره شدت دقیق مصدومیت او و زمان احتمالی دور بودنش از میادین منتشر نشده است.

در صورتی که ستاره برزیلی نیوکسل مدتی طولانی از میادین دور باشد کلاغ‌ها با وضعیت بغرنجی مواجه خواهند شد. نیوکسل روز شنبه آینده به مصاف کریستال پالاس می‌رود و برای اینکه شانس‌شان برای ماندگار شدن در چهار رتبه اول جدول را افزایش دهند به سه امتیاز این بازی نیاز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها