کد خبر : 1864960 | 26 دی 1401 ساعت 08:00 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری گرگان با شکست کاله مازندران صدرنشین ماند

تیم شهرداری گرگان با شکست میزبان خود کاله مازندران، در دربی شمالی‌ها در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، همچنان صدرنشین لیگ باقی ماند.

شهرداری گرگان با شکست کاله مازندران صدرنشین ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم کاله مازندران در هفته هجدهم این رقابت‌ها یکشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم شهرداری گرگان بود و در پایان تیم مهمان با اختلاف ۵ امتیازی در نهایت ۸۸بر ۸۳ با پیروزی آمل را ترک کرد.

در این مسابقه که پس از مدت‌ها، پای تماشاگران آملی به سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر برای تماشای بازی‌های بسکتبال باز شد، بیش از هزار تماشاگر علاقمند از نزدیک مصاف دیدنی تیم‌های اول و دوم جدول را از نزدیک تماشا کردند.

شاگردان «مهران حاتمی» در تیم شهرداری گرگان در این مسابقه در هر چهار دست این مسابقه برتر از میزبان آملی خود ظاهر شدند و با درخشش بازیکن آمریکا و بهنام یخچالی ملی پوش خود در پرتاپ‌های ۳ امتیازی موفق عمل کردند و در نهایت باعث کسب پیروز مهم تیم‌شان برابر میزبان زده دومی لیگ شدند.

گرگانی‌ها با این پیروزی ۳۴ امتیازی شدند و در صدر جدول اختلاف امتیازی خود را با رقبا بیشتر کردند.

درآن سوی میدان شاگردان «علی آرزومندی» در تیم کاله مازندران در این مسابقه با حمایت تماشاچیان آملی در دقایقی از مسابقه از حریف صدر جدولی پیش افتادند، اما در نهایت حریف تجربه بازیکنان ملی پوش تیم شهرداری گرگان نشدند.

کاله مازندران با قبول پنجمین شکست این فصل خود با ۳۱ امتیاز رده دومی خود را در جدول رده بندی این مسابقات حفظ کرد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است و تیم کاله تنها نماینده مازندران دراین رقابت‌هاست.

دیدگاه‌ها