کد خبر : 1864980 | 26 دی 1401 ساعت 09:52 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش فرنگی در کادرفنی تیم ملی جوانان

بعد از خداحافظی یکی از مدعیان وزن 87 کیلوگرم از دنیای قهرمانی، حالا این احتمال وجود دارد که مدعی دیگر این وزن هم به کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اضافه شود.

ملی‌پوش فرنگی در کادرفنی تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی در هر دو رده جوانان و بزرگسالان طی هفته‌های گذشته در سالن هفت‌تیر تهران به انجام رسید و رفته رفته کار جدی هر دو تیم برای حضور در مسابقات جهانی سال 2023 آغاز می‌شود.

علاوه بر شناسایی چهره نفرات برتر در قالب مسابقات اخیر، سرمربیان دو تیم نیز به دنبال تکمیل لیست مربیان خود هستند که به نظر می‌رسد با توجه به احتمال اضافه شدن مجید رمضانی به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان، ملی‌پوش وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 که به دلیل جراحی زانو نتوانست در رقابت‌های کشوری کشتی بگیرد، برای اضافه شدن به کادرفنی تیم ملی جوانان مد نظر باشد.

رامین طاهری که به دلیل آسیب‌دیدگی در مسابقات کشورهای اسلامی، پایش را چندی پیش جراحی کرد، اگر قصد کشتی گرفتن نداشته باشد، شاید به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شود.

این در حالی است که دیگر مدعی این وزن، حسین نوری نیز بعد از شکست در مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

1652409

به این ترتیب ملک‌محمد بویری، بهروز حضرتی‌پور، روح‌الله دل‌انگیز و رامین طاهری مربیان دعوتی به اولین اردوی تیم ملی فرنگی جوانان خواهند بود که باید دید کشتی‌گیر خوزستانی که مرداد ماه در ترکیه برای تیم ملی کشتی فرنگی روی تشک رفت، قصد آغاز دوره مربیگری‌اش را دارد.

دیدگاه‌ها