کد خبر : 1864993 | 26 دی 1401 ساعت 10:35 | 23.4K بازدید | 12 دیدگاه

درخواست گواردیولا از هالند: در جریان بازی باش

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از ارلینگ هالند می‌خواهد که بیشتر در جریان بازی قرار بگیرد.

درخواست گواردیولا از هالند: در جریان بازی باش

به گزارش "ورزش سه"، شکست منچسترسیتی برابر منچستریونایتد باعث شد که انتقادهای بسیاری از عملکرد بازیکنان این تیم خصوصا هالند در این بازی مطرح شود. 
این ستاره نروژی نتوانست درخشش همیشگی‌اش را در این دیدار هم به نمایش بگذارد و ثبت تنها 19 لمس توپ در جریان این بازی باعث شد که بسیاری از هواداران این تیم و کارشناسان نسبت به عدم دخالت او در جریان بازی انتقاد کنند. 
او که پیش از این رکوردهای بسیاری را در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس به نام خود ثبت کرده بود حالا سه بازی است که موفق به گلزنی نشده و به نظر می‌رسد که کمی با افت مواجه شده است. 
این موضوع می‌تواند باعث نگرانی کادر فنی این تیم شود، خصوصا که به نظر می‌رسد این بازیکن نمی‌تواند تاثیرگذاری‌ای که انتظار می‌رفت را روی سایر بازیکنان سیتی داشته باشد.

1752061

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا با این ادعا که هالند زیاد در جریان بازی نیست موافق است یا خیر گفت:« در حال حاضر باید برای عبور از دفاع حریفان راهی پیدا کنیم چون وقتی آنها به دفاع عمقی در محوطه جریمه روی می‌آورند، کار سخت می‌شود اما بله باید بگویم که این موضوع تا حدی درست است.
او در دیدار برابر یونایتد به اندازه‌ای که لازم و کافی بود لمس توپ داشت اما درست است که وقتی به فضاهای ایجاد شده نگاه می‌کنیم باید به دنبال او بگردیم و این بازیکن باید دخالت بیشتری در جریان بازی داشته باشد اما ما برای این کار هم فکری خواهیم کرد.» 

دیدگاه‌ها