کد خبر : 1865028 | 26 دی 1401 ساعت 13:06 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

زهرا یا افسانه؟ چه کسی خانم گل لیگ می‌شود؟

این دو ستاره، پنج برابر آقای گل لیگ گل زدند!

جدال زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی لیگ بسیار جذاب شده است، این دو ستاره در طی 12 هفته گذشته، 31 گل به ثمر رساندند.

این دو ستاره، پنج برابر آقای گل لیگ گل زدند!

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 12 هفته از فصل چهاردهم لیگ برتر زنان، نبرد دو ستاره فوتبال زنان برای کسب عنوان خانم گلی بیش از پیش جذاب شده است، در طول 12 هفته گذشته، افسانه چترنور، مهاجم ملی‌پوش شهرداری سیرجان 16 بار دروازه حریفان را باز کرده است و زهرا قنبری، خانم گل فصل پیش رقابت‌های لیگ برتر با به ثمر رساندن 15 گل در رتبه دوم برترین گلزنان فصل قرار دارد.

در حساس‌ترین دیدار فصل فوتبال زنان که نبرد دو تیم کرمانی سیرجان و بم بوده است، در دور رفت رقابت‌ها نتیجه یک بر یک به اتمام رسید که در آن دیدار زهرا قنبری زننده تک گل تیمش برابر شهرداری سیرجان بود اما افسانه چترنور در آن مسابقه موفق به گلزنی نشد و تک گل سیرجانی‌ها را شبنم بهشت وارد دروازه بمی‌ها کرد. اما در دور برگشت، نبرد این دو تیم مدعی روز شنبه 24 دی برگزار شد که با پیروزی چهار بر دو شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون همراه شد.

1792158

تا پیش از شروع این دیدار، افسانه با 14 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار داشت و زهرا با 12 گل زده در تعقیب او بود اما قنبری در این دیدار موفق شد هت‌تریک کند و سه بار دروازه عارفه سیدکاظمی دروازه‌بان سیرجانی‌ها را باز کند و در مقابل، چترنور هم هر دو گل سیرجان را وارد دروازه زهرا خواجوی کرد.

قنبری در طی سال‌های حضورش در لیگ برتر زنان، تاکنون موفق شده است که سه بار عنوان خانم گلی این مسابقات را کسب کند، او در لیگ یازدهم با به ثمر رساندن 51 گل در طول مسابقات، رکورد گلزنی را در فوتبال ایران (مردان و زنان) از آن خود کرد و در سال 97 نیز موفق به کسب عنوان خانم گلی با 41 گل شد. قنبری سال گذشته نیز با 39 گل زده در پایان رقابت‌ها خانم گل لیگ سیزدهم شد.

1792159

چترنور نیز در سال 99 با 22 گل زده خانم گل لیگ برتر زنان شد، باید دید در پایان این فصل جذاب لیگ برتر فوتبال زنان، چه کسی عنوان خانم گلی این مسابقات را کسب خواهد کرد و در ادامه راه موفق به گلزنی بیشتر خواهد شد.

عکسها: کیمیا قاسم‌زاده

دیدگاه‌ها